Card reader til Simkort (mobil kort) + sof~
Fra : John

Dato : 25-11-03 15:27

Hej Allesammen

Jeg overvejer at anskaffe en kortlæser som kan læse
simkort (den type der er i mobil tlf.). Jeg ved ikke så
meget om det (endnu) og ville høre om nogle af jer har
forslag til hvad man skal gå efter og hvor billigt det kan
gøres. Evt. også hvis nogen har erfaringer med relevant
software.

Tusind tak på forhånd :)

- John

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 25-11-03 16:10

John wrote:
> [...]
> forslag til hvad man skal gå efter og hvor billigt det kan
> gøres. Evt. også hvis nogen har erfaringer med relevant

www.dualsim.dk ?

\MK

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 25-11-03 16:25

Morten Klostergaard wrote:

> www.dualsim.dk ?

Tror ikke det er det bedste sted at handle:

Jeg vil foreslå John at kigge i news:dk.teknik.telefoni.mobil

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 26-11-03 11:05

In article <bpvs3f$jss$1@sunsite.dk>, soeren_nielsen_dk_scn@hotmail.com
says...

Din tegntabel er forkert.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Ukendt

Dato : 25-11-03 17:42

> [...]
>forslag til hvad man skal gå efter og hvor billigt det kan
>gøres. Evt. også hvis nogen har erfaringer med relevant
Jeg købte en Dansk DaneElec 6ien kortlæser også til min mobil
Den virker perfekt og er billig.

THF
Brøndby
http://home20.inet.tele.dk/thf/