Ny Printer, men hvilken?
Fra : Bo M. Havmand

Dato : 24-11-03 18:15

Hej

Jeg er i den situation - ja; skal vi ikke sige at jeg sidder med håret i
postkassen, og knytter fingre. En ny printer er snart på indkøbslisten.
Da jeg er foto-nørd og derfor ønsker at kunne udskrive foto's i
lap-kvalitet.
Af krav til printeren har jeg følgende.

Skarp & hurtig S/H.

Som førnævnt - EKSTREM GOD foto-kvalitet.

Økonomisk - ikke noget med Trio-color!!! , hvilket HP er meget glade for
at benytte - DESVÆRRE!

Gerne A3 - dette er ikke et krav, men det ville være super coolt - da
jeg gerne vil lave nogle store billeder til væggene og evnt. en kalender
i ny og næ.

Med Venlig Hilsen
Bo M. Havmand
-SVIGERMOR-foto@Bo-Havmand.dk

Fra : Søren Christensen

Dato : 24-11-03 18:24

"Bo M. Havmand" <bo_havmand@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Gerne A3 - dette er ikke et krav, men det ville være super coolt - da
> jeg gerne vil lave nogle store billeder til væggene og evnt. en kalender

Hej tjeck lige indlægget under dit. Der er et link til en printer test...

Venligst

Fra : Bo M. Havmand

Dato : 24-11-03 19:31

tak for det hurtige svar.

Jeg regner med at det bliver en canon I9100

Med Venlig Hilsen
Bo M. Havmand