webcam i bilka
Fra : claus v

Dato : 23-11-03 18:37

er der nogen der har erfaring med det webcam der er på tilbud i bilka fra
mandag
det hedder logitech webcam express II

claus

Fra : Emil

Dato : 23-11-03 19:51

claus v skrev:

>er der nogen der har erfaring med det webcam der er på tilbud i bilka fra
>mandag
>det hedder logitech webcam express II

Hej claus

Nej, jeg har ikke erfaring med subjektet.

I stedet vil jeg overveje tilbuddet fra TDC på et SiPix Snap til
en ti'er mere (kr. 249,-). Det kan bruges til det samme, og
dertil bruges som et (elendigt) digitalkamera - men godt nok som
en digital hukommelse.

m.v.h. Emil

Fra : Søren Blom

Dato : 23-11-03 21:02

"Emil" <emilsen@ostbirk.invalid> skrev

> [...]
> en ti'er mere (kr. 249,-). Det kan bruges til det samme, og
> dertil bruges som et (elendigt) digitalkamera - men godt nok som

Syndes at det er forkert at sige at SiPix Snap er et elendigt kamera. For
249 kr. syndes jeg faktisk at man får et godt kamera, man får jo ikke mere
end man betaler for.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Emil

Dato : 23-11-03 21:56

Søren Blom skrev:

>Syndes at det er forkert at sige at SiPix Snap er et elendigt kamera. For
>249 kr. syndes jeg faktisk at man får et godt kamera, man får jo ikke mere
>end man betaler for.

Du har ganske ret! For de penge kan man knarpt få fremkaldt et
par film fra et eengangskamera.
Mine udgydelser var nu også for ikke at lokke nogen til at tro,
at de kan bruge billederne til noget som blot kommer i nærheden
af et ordentligt kamera. Hertil kommer at det er mere funktionelt
end et WEBkamera, hvilket var mit ærinde.

Men det er et herligt (og billigt) legetøj, som man kan have stor
glæde af. Mange børn vil elske det. Og skulle det blive ødelagt,
så er skaden jo ikke så stor. Så køb det!
(Jeg skal selv købe et til mit barnebarn

m.v.h. Emil

Fra : Peter T.

Dato : 24-11-03 01:39

claus v wrote:

> er der nogen der har erfaring med det webcam der er på tilbud i bilka fra
> mandag
> det hedder logitech webcam express II

Jeg har det. Billedet ser okay ud i dagslys, men fucker totalt op i
farverne i aftenlys uanset indstillingerne!
Brug hellere pengene på et Creative webcam i samme prisklasse, som efter
sigende skulle have _meget_ bedre farvegengivelse og billedkvalitet i
forhold til logitech modellen.

--
muh.
muh.