USB2 3,5" HD skuffe uden aktiv køling?
Fra : Henrik Weigelt

Dato : 23-11-03 17:48

Er der nogen der ved om der findes andre eksterne USB2 harddiskskuffer på
markedet uden aktiv køling end den fra Data-Tec?
http://www.itactrade.org/5temp/itac_tmp_04_e.asp?vender=13045629&temp_code=t_05&v_p_seq=3

Forhandlere?

/Henrik

Fra : Aksel Spandet

Dato : 23-11-03 18:14

Hey!

> Er der nogen der ved om der findes andre eksterne USB2 harddiskskuffer på
> markedet uden aktiv køling end den fra Data-Tec?

> [...]
Sådan en fætter har jeg... ka da lige fortælle dig at den jeg har sidder der
en lille blæser i.... den kan dog let kobles fra, men disken blir altså
meget varm selv med blæseren på..... (Jeg har købt min hos zitech)

Mvh
Aksel Spandet

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 23-11-03 18:45

Henrik Weigelt wrote:
> Er der nogen der ved om der findes andre eksterne USB2
> harddiskskuffer på
> markedet uden aktiv køling end den fra Data-Tec?

> [...]

Jeg har en Maxtor Personal Storage 3000LE 40 GB (USB 2.0), der er heller
ingen aktiv køling i...

--
Martin K