Hvor ses om MB kører USB 1.1 eller 2.0?
Fra : preben kaas

Dato : 23-11-03 17:00

Nogen som kan fortælle mig hvordan jeg finder frem til om mit MB
Ecs K7S5A har USB 1.1 eller 2.0?

pft

med venlig hilsen
Preben

fjern xxx fra mail adresse

Fra : Christiane og Jørn

Dato : 23-11-03 17:31

Når jeg kikker i maualen til samme MB omtaler den ikke andet end 2 USB porte
og 2 USB port moduler, så når andet ikke fremgår vil jeg tro at der er tale
om USB 1,1

Desværre kunne jeg ikke komm det nærmere

Mvh Jørn

Fra : Zulu

Dato : 23-11-03 17:41

preben kaas wrote:
> Nogen som kan fortælle mig hvordan jeg finder frem til om mit MB
> Ecs K7S5A har USB 1.1 eller 2.0?

Hvis det er et ikke-pro er det USB 1.1 det kan du se på ECS hjemmeside.

Zulu

Fra : Hansa

Dato : 23-11-03 20:10

Findes der også USB 1,0? Kan man gå ud fra at hvis computeren ikke har USB 2
har den USB 1,1? Er USB 2 enheder compatible med USB 1,1 computere?

Hvad er overførselshastighederne på USB 1,1 og USB 2?

Fra : Anders Pedersen

Dato : 24-11-03 16:01

On Sun, 23 Nov 2003 20:09:54 +0100, Hansa wrote:

> Findes der også USB 1,0? Kan man gå ud fra at hvis computeren ikke har USB 2
> har den USB 1,1? Er USB 2 enheder compatible med USB 1,1 computere?
>
> Hvad er overførselshastighederne på USB 1,1 og USB 2?
usb 1.0 er den første usb der kom
er den ikke 12mbit/sek for 1.1 og 480mbit/sek

--
Med Venlig Hilsen
Anders Pedersen