Ram til bærbar / subnote
Fra : prebstar.dk

Dato : 23-11-03 16:38

Hej!

Jeg skal bruge en eller 2 stk. 128mb blokke til en Sony VAIO PCG-SR21K
mini-bærbar/subnote.. Jeg mener at kunne læse mig frem til at rammene er af
typen: miniDIMM / soDIMM PC100, 144pins, 3.3v - Er der nogen der kan be-
eller afkræfte det?

Ved I hvor de er billigst, gerne onlineshop? ..eller endnu bedre, har DU
nogen liggende?

Nu vi er ved det, - hvor får man fat i en taske til sådan en lille bærbar?

På forhånd tak!
Venligst, Preben!

Fra : Zulu

Dato : 23-11-03 16:48

prebstar.dk wrote:
> [...]
> DU nogen liggende?
>
> Nu vi er ved det, - hvor får man fat i en taske til sådan en lille

www.crucial.com kan hjælpe dig med hvilken type det er, men SODIMM PC100
lyder meget fornuftigt.
Bagefter kan du finde en pris på fx Kingston i den ønskede størrelse og type
på edbpriser.

Zulu

Fra : prebstar.dk

Dato : 23-11-03 17:35

Tak, det skulle være dem her:
http://www.crucial.com/store/listparts.asp?Mfr%2BProductline=Sony%2BVAIO+PCG
-SR+Models&mfr=Sony&cat=RAM&model=VAIO+PCG-SR21K&submit=Go . men de er da
ik' på edbpriser?

Fra : Zulu

Dato : 23-11-03 17:41

prebstar.dk wrote:
> Tak, det skulle være dem her:

http://www.crucial.com/store/listparts.asp?Mfr%2BProductline=Sony%2BVAIO+PCG
> -SR+Models&mfr=Sony&cat=RAM&model=VAIO+PCG-SR21K&submit=Go . men de
> er da ik' på edbpriser?

Er der ikke nogen MicroDIMM på edbpriser?
Prøv at skrive til Zepto (www.zepto.dk) de kan med garanti skaffe det. Sig
at du har snakket med mig.

Zulu

Fra : prebstar.dk