bluetooth Logitech mus MX900
Fra : Glenn Hagedorn

Dato : 23-11-03 15:33

musen virker ikke hver gang jeg tænder computeren, jeg kan vælge at trykke
på connect eller tage batt ud og sætte dem i igen altså uden at lade på dem
eller noget andet, så virker den igen. Musen er helt ny ?
Er det rigtig at når man slukker sin pc, holder den røde radio søgelys under
musen op med at lyse med mindre man afbryder nettet altså ved kontakten
skulle gælde for både MX700 og MX900 ?

Venligst Glenn
--
Besvar: glennh@esenet.dk

Fra : Coach [4130]

Dato : 23-11-03 16:58

> [...]
under
> musen op med at lyse med mindre man afbryder nettet altså ved kontakten

Jeg kan kun svare for MX700, den lyser ikke så længe den står til opladning.
Men løfter du den op af laderen lyser den stadig når PC'en er slukket,
forudsat at der stadig er strøm til laderen.

Efter ca. 5 -8 sek. skal lampen under musen begynde at blinke.

Mvh
Bri@n

Fra : Glenn Hagedorn

Dato : 23-11-03 23:36

> [...]
> Men løfter du den op af laderen lyser den stadig når PC'en er slukket,
> forudsat at der stadig er strøm til laderen.

Tak for dit "Brian" Det samme gør min hvis den står i laderen, jeg har
opdateret musen med sidste nye driver M.V Jeg håber at få svar fra andre som
har købt en MX900 mus. Om jeres køre problem frit eller har samme problem
som min. Venligst Glenn.

Fra : Glenn Hagedorn

Dato : 27-11-03 14:06

Nu fik jeg heldigvis den MX900 byttet til en MX700. Udover min til tider
overhovedet ikke virkede er Bluetooth langsom hvilket jeg har læst en
artikel om hvorfor man ikke brugte radio signalet 802,11 da det er hurtigere
end Bluetooth. MX900 musen skal først finde enheden det vil sige man skal
klikker på musen vente ca 3-5sek før den virker, det syntes jeg er
irriterende, Desuden syntes jeg at MX700 er mere precis.
http://techupdate.zdnet.com/techupdate/stories/main/0,14179,2913885,00.html
Venligst Glenn