Skifteretsprotokoller
Fra : NielsAageSpecht

Dato : 27-11-03 21:03

Hej NG!

Håber der er en person i gruppen der kan give et godt råd. Sagen er den at
en af mine aner er død den 10.sept.1934 . På dødstidspunktet boende Sdr.
Fasanvej 91 B., 3., Frederiksberg. Begravelse foregik den 15 sept. 1934 fra
Frb. kirke til Solbjerg Kirkegård. Jeg har været på LAK og har haft
skifterretsprotokollerne (Frederiksberg) for perioden fremme (både den fra
1/4 til 30/9 og fra 1/10 til 31/3). Men kan ikke finde hende. Jeg har kigget
i fortegnelsen for København, da der var een der mente Sdr. Fasansvejs start
måske kunne ligge i Københavns kommune, men kan heller ikke finde hende
der. Hvad gør jeg??

Jeg ved hun har tre døtre, som formentlig er gift og har skiftet efternavn
(FT), så det er næsten umuligt at komme videre ad den gren. Min anes mand
døde allerede i 1910, så der er ikke noget at hente der.

Håber der er een der kan givet et godt råd

Venlig hilsen

Niels

Fra : Ole Bech Knudsen

Dato : 27-11-03 21:52

Sagen er nok den, at der ikke har været holdt offentlig skifte, da alle
arvingerne var myndige.

Prøv at se efter i skifterettens dødsanmeldelsesprotokol (også kaldet
skiftesagsliste).
Heri vil det være noteret, hvad der er sket med dødsboet.

mvh.
Ole Bech Knudsen