Etterslektstre i Dansk Adelskalender 1878
Fra : Kjell-Erik Andal

Dato : 27-11-03 14:38

Hei, og god dag

Skislekt holder på som kjent på å legge ut "Dansk Adelskalender fra 1878" på
nettet. I denne boken, og flere andre jeg har, er det stamtavler limt inn.
For at flere skal kunne se disse, har jeg planer om å legge disse ut. Har
lagt ut en prøve for slekten Jermiin, og som starter med Thomas Just
Jermiinf. 24/6 1711.

Gå inn og si hva dere synes, er det greit oppsett??

Tilbakemeldinger ønskes.

www.Skislekt.no trykk på bøker, deretter Danmark og Dansk Adelskalender
1878. --> Jermiin.

Kjell-Erik Andal

Jordbærstien 27

1405 Langhus

Tlf: 6486 2725

Fra : Bjarne Bidstrup

Dato : 27-11-03 21:44

Hej Kjell-Erik

Der er meget tekst - så lidt mere mellemrum i teksten kunne ønskes.
Ihvertfald når den skal læses på skærmen.

Du skriver med Times Roman, der er ikke god til skærm, brug hellere en Arial
eller en font fra denne skrift familie - den er bedre til skærmbrug.

Med venlig hilsen

Bjarne Bidstrup
www.bidstrup.cc/slaegt

Fra : Kjell-Erik Andal

Dato : 28-11-03 11:09

Takk for tilbakemelding. Skal skifte skrifttype om kort tid.

Kjell-Erik

"Bjarne Bidstrup" <Bjarne@Bidstrup.cc> skrev i melding

Fra : erik

Dato : 28-11-03 20:54

hej Kjell-Erik,

Jeg synes det er et stot of flot arbejde du har lavet her. tak for det.

Det har hjulpet på overskueligheden at navnene nu er organiseret i en tabel.

vh
Erik

Fra : Kjell-Erik Andal

Dato : 30-11-03 16:08