Camping i Bella-center
Fra : Jette Mogensen

Dato : 27-11-03 16:37

Når jeg besøger div. campingforhandleres hjemmesider og forskellige
campingportaler, har jeg lagt mærke til at der finder en utrolig masse åbent
hus sted,medens ovennævnte udstilling foregår.D.v.s de 2 sidste week-ends i
januar. Da de ikke kan være 2 steder på en gang,kan jeg jo regne ud at de
ikke deltager i messen i Bella-center.

Er der nogen der ved om importørerne så selv har forskellige stande på
udstillingen,sådan at alle mærker er representeret,eller er det en amputeret
udstilling,som jeg skal overveje om det er værd at give penge for.

mvh Jette

Fra : Hans J Mathiesen

Dato : 27-11-03 19:30

"Jette Mogensen" <jette.mogensen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
amputeret
> udstilling,som jeg skal overveje om det er værd at give penge for.

Nå er det messen du taler om? så er det i Herning d20-02-04

Fra : Carina

Dato : 27-11-03 22:51

> Nå er det messen du taler om? så er det i Herning d20-02-04

Næh, der er nu camping messe i Bella Center d. 16/1 - 18/1
og igen sammen med ferie messe d. 23/1-25/1

Jeg syntes at der er mange forhandlere tilstede og mange feks fabrikater af
Campingvogne. både nye 2004 modeller og brugte.
Mvh Carina
www.aussies.dk

Fra : Jørgen L

Dato : 28-11-03 00:50

> [...]
amputeret
> udstilling,som jeg skal overveje om det er værd at give penge for.

Hvilke forhandlere tænker du på ?

Hilsen Jørgen

---

Fra : Jette Mogensen

Dato : 28-11-03 06:51

"Jørgen L" <Noemail@stopspamspam.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilke forhandlere tænker du på ?
>
> Hilsen Jørgen
>

> ---

PJ Caravan - Roskilde
CC Camping - Grevinge
Køge Cavancenter
Jyderup Camping

Alle fire holder åbent hus i de 2 nævnte week-ends

Østsjællands Campingcenter

holder tema om vintercamping den sidste week-end.

mvh Jette

Fra : sten bo

Dato : 29-11-03 22:28

Jette Mogensen wrote:
> [...]
>
> Alle fire holder åbent hus i de 2 nævnte week-ends
>
> Østsjællands Campingcenter
>
> holder tema om vintercamping den sidste week-end.

Har forhørt mig
ScanCamp A/S - Combi-Camp vil være til stede på Bella Messen.

--
mvh sten bo
www.cc-club.dk.

Fra : Harry

Dato : 30-11-03 17:03

"Jette Mogensen" <jette.mogensen@get2net.dk> wrote in message news:<3fc61a0c$0$69985$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> [...]
> udstillingen,sådan at alle mærker er representeret,eller er det en amputeret
> udstilling,som jeg skal overveje om det er værd at give penge for.

Hej Jette.
Jeg er pålidelig informeret om, at stort set alle mærker vil være
repræsenteret på messen - der hersker kun tvivl om Knaus.
Hilsen. Harry

Fra : Jørgen L

Dato : 30-11-03 17:18

> Hej Jette.
> Jeg er pålidelig informeret om, at stort set alle mærker vil være
> repræsenteret på messen - der hersker kun tvivl om Knaus.
> Hilsen. Harry

Jeg har også fra pålidelig kilde at
LMC, dethleff og Knaus gruppens vogne ikke vil være på denne udstilling.

Hilsen Jørgen

---

Fra : Jette Mogensen

Dato : 01-12-03 08:47

> Jeg har også fra pålidelig kilde at
> LMC, dethleff og Knaus gruppens vogne ikke vil være på denne udstilling.
>
> Hilsen Jørgen

Da det er LMC og Knaus jeg er mest interesseret i tror jeg jeg tager på
rundtur til forhandlerne i stedet. Mange tak for oplysningerne.

mvh Jette