Voodoo 4
Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 16-04-01 11:40

Hvis der skulle være noget galt med at købe et Voodoo 4 kort,
hvad skulle det så være?

Hvordan ser det ud med anskaffelse af drivere, nu hvor NVidia
har overtaget?

--
Palle

Fra : Steffan

Dato : 16-04-01 11:45

Det ser helt fint ud, de drivere der er lige nu, er mere stabile end de
fleste nVIDIA drivere på markedet lige nu :) Men du skal nok ikke regne med
at der bliver udviklet drivere i lige så højt tempo til nyere spil mere, da
der kun er en lille del af nogle tidligere 3dfx ansatte der laver drivere,
(se det kalder jeg sq support)

Hilsen En glad voodoo 5 5500 ejer

Palle Hans Jensen <diesel@lazy.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9bei0p$rk$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 16-04-01 12:42

> [...]
> der kun er en lille del af nogle tidligere 3dfx ansatte der laver drivere,

Hmmmm OK.

Hvad ville være at foretrække:

Et Voodoo4 eller et GForce2 MX?

For / Imod?

--
Palle

Fra : Steffan

Dato : 16-04-01 16:41

Et MX kort er billigt, og det har som regel heller ikke aktive kølere så det
støjer ikke, det har voodoo kortene. voodoo4 kortet ved jeg ikke lige
nøjagtigt hvor hurtigt det er, i forhold til MX, men voodoo 5, som jeg har
kører en del bedre end MX versionen. MX har vist også mulighed for twinwiev,
så du kan sætte flere skærme på kortet. Voodoo kortet bruger mere strøm end
MX. Voodoo kortet har bedre drivere, synes jeg, da jeg ikke har haft
problemer med dem. Voodoo kortet kan køre alle tre API´er- Direct3D, OpenGL
og Glide. Det gør det til det mest spilkompatible kort man kan få, endnu.

Hilsen Steffan

Palle Hans Jensen <diesel@lazy.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9belkf$g01$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Fat animal