Emil og Sylvesters mave
Fra : Helle

Dato : 27-11-03 00:55

Hej Gruppe.

På onsdag skulle Emil have taget afførings og blodprøver når de begge
alligevel skulle vaccineres. Men den glædelige nyhed er, at det vidst slet
ikke er nødvendigt alligevel! De har fået zoolac i knap 3 uger en gang om
dagen og så har de fået Hills I/D i 3-4 uger. Dét har virket og de har begge
normal afføring. Sylvester laver igen sine MEGA pølser mens Emil laver små
bitte pølser. Det er jo en stor lettelse for økonomien er virkelig kritisk
lige for tiden og så er det jo ikke til at bære når ens små kære fejler
noget. De må alle herinde kunne nikke genkendende til
Begge katte stortrives og spiser fint - de er dog noget utilfredse med at
der ikke er zoolac om morgenen mere når jeg står op.

Nu ligger landet bare sådan, at jeg har købt en julekalender til dem, men
jeg tør næsten ikke give dem den for hvad nu hvis det slår maven i stykker
igen? hvad vil I råde mig til? de får i lang tid kun udelukkende tørfoder og
vand.

Så det var en update herfra. Håber I alle har det godt

Mvh Helle og misserne som netop har hængt en julesok op i håb om at nissen
skulle komme forbi i år

--
Når du besvarer mig privat, så slet "FJERN" fra email adressen.

www.hellenielsen.dk

Fra : Pia J

Dato : 27-11-03 08:47

Tillykke med resultatet.

Jeg ville helt klart prioritere deres maver før min trang til at åbne
kalenderlåger. Med fare for at blive buet ud nu, så mener jeg at kattene er
hamrende ligeglade.

Køb en lækker chokoladekalender og forkæl dig selv istedet!! :)

:Pia

Fra : Kate

Dato : 27-11-03 10:01

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote in

> [...]
> at kattene er hamrende ligeglade.
>
> Køb en lækker chokoladekalender og forkæl dig selv istedet!! :)

Kan kun tilslutte mig Pia.

Dejligt at du har fået styr på deres maver, Helle. Jeg ville helt klart
holde dem på den diæt som virker og så vente med at give "udenomsting"
til de er helt iorden.
Tror faktisk også kattene er ligeglade med jule og sådan noget, de vil
bare ha' det godt, tror jeg

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Stine Frandsen

Dato : 27-11-03 16:39

Hej :))

Tilslutter mig også Pia og Kate. Køb noget guf til dis selv og hæng noget
julepynt op, der er katte-lege-venligt. Det tror jeg misserne vil sætte mere
pris på :))

Dejligt at høre de har det godt.

Stine

Fra : Camilla Baird

Dato : 28-11-03 11:16

On 27/11/03 0:54, in article 3fc53d50$0$94993$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
"Helle" <mail@FJERNhellenielsen.dk> wrote:

> [...]
>
> Så det var en update herfra. Håber I alle har det godt
>
> Mvh Helle og misserne som netop har hængt en julesok op i håb om at nissen

Dejligt at høre at maverne er på plads igen Hold dig endelig til diæten
- det ville da være ærgerligt at ødelægge det igen... Jeg ville nu nok
alligevel få lavet de prøver - for en sikkerheds skyld.
--
Camilla Baird mail@korat.dk
Primpraus Korater http://www.korat.dk