http://www.afstand.dk/afstand.php
Fra : Hans²°³°

Dato : 26-11-03 19:35

Fra : jan@stevns.net

Dato : 26-11-03 19:53

"Hans²°³°" <Hbolten@ofir.dk> skrev :

>http://www.afstand.dk/afstand.php
>
>GRATIS LOG IN

Ikke længere , åbenbart

Fra : JBH

Dato : 27-11-03 03:04

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse
news:jjt9svk982nbq1tj40807as3qoa6njemqp@dtext2.news.tele.dk...
> "Hans²°³°" <Hbolten@ofir.dk> skrev :
>
> >http://www.afstand.dk/afstand.php
> >
> >GRATIS LOG IN
>
> Ikke længere , åbenbart

Jeg undrede mig også, men det må være her:

http://www.afstand.dk/nyheder_dec_03.php

mvh
JBH

Fra : Hans²°³°

Dato : 26-11-03 20:12

"Hans²°³°" <Hbolten@ofir.dk> skrev i en meddelelse news:bq2rng$gkp$1@sunsite.dk...
> http://www.afstand.dk/afstand.php
>
> GRATIS LOG IN

Gratis brug af produkterne Afstand, Kørsel og Skolevej i hele år 2004.
Vi er i julehumør og derfor tilbyder vi produkterne Afstand, Kørsel og Skolevej gratis i
hele år 2004. Dette gælder uanset, om kommunen i forvejen har aftale på disse produkter
eller ej. Under alle omstændigheder er anvendelsen gratis i år 2004, blot I i forvejen er
kunder hos os. Det eneste vi beder om til gengæld er, at I vil sende os tilbagemeldinger
postive som negative til mailadressen afstand. Adgangen til de nye produkter sker via
knapper som vises i bunden af skærmbilledet ved siden af Status, så hold øje med bunden af
indtastningsbilledet. Fortæl gerne Jeres kollegaer i de andre forvaltninger at de kan
benytte produkterne, som er tilpasset andre behov. Du kan læse mere om produktet Afstand
her, om produktet Kørsel her og om Skolevej her. Du kan se priser på øvrige produkter her.

Fra : Hans²°³°

Dato : 26-11-03 20:15

TRYK PÅ NYHEDER DEC 03
Forside | Produkter | Log in | Din branche | astand.dk | Kontakt | Søg | Sitemap |

Nyheder dec 03

Fra : John Sahl

Dato : 26-11-03 20:19

Hans²°³° wrote:
> Du kan se priser på øvrige produkter her.

Så har du vist spammet nok. I ikke mindre end 4 grupper.

FUT dk.admin.netikette

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : JBH

Dato : 27-11-03 03:12

> http://www.afstand.dk/afstand.php
>
> GRATIS LOG IN

Citat:

Under alle omstændigheder er anvendelsen gratis i år 2004, blot I i forvejen
er kunder hos os.

Bob.. bob... så deeet

mvh
JBH

Fra : Per H

Dato : 27-11-03 06:43

On Thu, 27 Nov 2003 03:11:59 +0100, "JBH" <skodkontoen@hotmail.com>
skrev:

>Citat:
>
>Under alle omstændigheder er anvendelsen gratis i år 2004, blot I i forvejen
>er kunder hos os.

ja jeg syndtes det minder om piratannoncer he he

Vh Per
icq 8212837