Gæstebog på Serveren?
Fra : news.tele.dk

Dato : 25-11-03 22:24

Hej

Når jeg forsøger at afvikle min Gæstebog på min HP-server (B-one) får jeg
følgende tekst (er der noget jeg slev kan gøre?) :

FrontPage Run-Time Component Page
You have submitted a form or followed a link to a page that requires a web
server and the FrontPage Server Extensions to function properly.

This form or other FrontPage component will work correctly if you publish
this web to a web server that has the FrontPage Server Extensions installed.

Click the <Back> arrow to return to the previous page.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 26-11-03 05:35

B-One støtter vist ikke FP Extensions for tiden.

Fra : SRS

Dato : 26-11-03 12:50

Hmmm, hvad gør man så?

Er der en anden måde at lave gæstebog på?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-11-03 16:47

"SRS" <SRS@os-fjern-mig.dk> skrev :

>Er der en anden måde at lave gæstebog på?

F.eks. http://www.zip.dk/gaeste/ - god og gratis.

PS.
Når du svarer på et indlæg vær rar, at citere efter netiketten på
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.
Se også min signatur.

Det vil gøre det nemmere og mere behageligt at læse dine svar -
tak.

med venlig hilsen
Knud