Mail form
Fra : Henrik Vejgaard Jens~

Dato : 25-11-03 17:45

Hejsa,

Jeg er ikke så skrap til det med websites, men vil godt supplere min
nuværende site med en webform, så mine læsere kan sende mig en mail ved bare
at udfylde en formular på websiten.

Kan en venlig sjæl hjælpe mig med at lave sådan noget ?

Mvh
Vejgaard

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 25-11-03 19:50

File | New | Feedback form.

Fra : Hans Peter Folkmar

Dato : 25-11-03 20:50

> File | New | Feedback form.

I 2002 Insert --Form derefter Insert ---Textbox

MVH
HPF

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 26-11-03 05:34

Det andet virker også og giver en færdig template der lige skal ændres
lidt.

Fra : Henrik Vejgaard Jens~

Dato : 26-11-03 17:50

Nu har jeg lavet to forskellige udgaver http://www.racingtours.dk/post.htm
men ingen af dem virker .... hvad gør jeg galt.

Jeg har sendt testmail , men de kommer aldrig frem til min mailboks

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 26-11-03 18:54

Den ser ud til at sende fint.
Check at du har stavet korrekt i mailaddressen.

Fra : Henrik Vejgaard Jens~

Dato : 26-11-03 19:16

Helt rigtigt . den ser ud til at sende helt korrekt, men der kommer ikke
ski..... igennem ?

Fra : Hans Peter Folkmar

Dato : 26-11-03 20:34

"Henrik Vejgaard Jensen" <Henrik@vejgaard.com> skrev i en meddelelse
> Helt rigtigt . den ser ud til at sende helt korrekt, men der kommer ikke
> ski..... igennem ?
>
> "Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> skrev i en meddelelse

> http://www.racingtours.dk/post.htm
> >

> Er du sikker på at din udbyder understøtter FP extensions, jeg var ude for
det samme på B-one hvor man skal indsætte et "formmail script", ligger på
deres FAQ side.
Med venlig hilsen
Hans Peter Folkmar
folkmar@dadlnet.dk

Fra : Hans Peter Folkmar

Dato : 26-11-03 20:29

File | New | Feedback form.

I 2002 har jeg ikke file---new---feedback form?? Kun file or web, dokument
libery. folder, list, survay , task ?

Med venlig hilsen
Hans Peter Folkmar
folkmar@dadlnet.dk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 26-11-03 20:48

Overvejede du at kikke under New Document?

On Wed, 26 Nov 2003 20:28:38 +0100, "Hans Peter Folkmar"

Fra : Hans Peter Folkmar

Dato : 26-11-03 21:30

> Overvejede du at kikke under New Document?

Når man skal hjælpe nybegyndere ( som jeg også er) og som jeg formoder, at
det er Jens Peter Karlsens hensigt at gøre med sine kommentarer her i
gruppen,kan det ikke nytte noget, at man springer over nogle led i hjælpen
over . Endvidere synes jeg ikke at de syrlige, ofte nedladende svar som jeg
har bemærket fra Jens Peter Karlsen hører hjemme her.

Jeg kan stadig ikke se at der under new--- document libery ligger noget der
hedder feed back form
Med venlig hilsen
Hans Peter Folkmar
folkmar@dadlnet.dk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 27-11-03 05:02

Min fejl, det skal være: File | New | Page.

Det adskiller sig lidt i mellem de enkelte versioner, så tænk på at
jeg ikke har brugt så gamle versioner i årevis. Jeg kan simpelthen
ikke huske alting i de forskellige menuer og må derfor forlide mig på
at folk er i stand til at resonere at der må mangle et trin og derfor
prøver sig lidt frem mellem de subvalg der er under File | New.
Der er jo trods alt ganske få muligheder.

On Wed, 26 Nov 2003 21:29:59 +0100, "Hans Peter Folkmar"

Fra : Henrik Vejgaard Jens~

Dato : 27-11-03 18:46

Jeg bruger FP 2003 ...... DK

Men jeg tror at problemet ligger i at www.b-one.dk ikke understøtter FP2003