Godt tilbud!
Fra : Helle Frederiksen

Dato : 25-11-03 10:46

Hejsa .

Jeg var lige en tur i Maxizoo i går. Jeg havde set i deres tilbudsavis, at
man kunne spare 100,- på 10 kg Iams tørfoder (altså 329,-). Det syntes jeg
jo var et godt tilbud. Mens jeg så står og prøver på at bestemme mig for,
hvilken slags det skal være, så kommer der en ekspedient over og spørger, om
hun kan hjælpe. Da hun finder ud af, at det er Iams jeg kigger på, så
fortæller hun, at de har nogle rester stående fra et tidligere tilbud, som
de bare skal af med. Det var også Iams i 1 kg poser til 25,- stk. Se det
kunne jeg jo hurtigt regne ud kunne betale sig . Så jeg slæbte af med tre
kasser = 12 kg = 299,-. Og så fik jeg endda med tre forskellige slags smag.
Man har vel lov at være heldig engang imellem .

Mens jeg alligevel var der, skulle jeg jo lige ose, og selvfølgelig fandt
jeg nogle ting, vi umuligt kunne leve uden . Jeg fandt sådan en bold til
at komme godbidder i. Altså....jeg ved ikke, om det bare er mine katte, der
ikke er for kvikke, men det fattede de altså ikke så meget af. Den var godt
nok vældig sjov at lege med. Den blev tæsket for fuld skrue gennem hele
lejligheden, så der lå tørfoder overalt! Bagefter blev det godt nok spist,
men jeg tror ikke de forstod, hvor det kom fra . Jeg købte også sådan en
stor sisalbold med huller og en raslebold inden i. Kæmpe hit.......hele
natten!!! Men jeg nænnede ikke at tage den fra dem, så jeg måtte bare hive
dynen op over hovedet .

Så lad være med at tage i Maxizoo, hvis I regner med at komme tomhændet hjem
igen !

Med venlig hilsen
Helle Frederiksen.

Fra : zasha

Dato : 25-11-03 16:32

"Helle Frederiksen" <hfFJERN@dlgnet.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa .
>
> Jeg var lige en tur i Maxizoo i går.
<klip>
> [...]
der
> ikke er for kvikke, men det fattede de altså ikke så meget af. Den var
<klip>
Jeg købte også sådan en
> stor sisalbold med huller og en raslebold inden i. Kæmpe hit.......
</klip>
> Så lad være med at tage i Maxizoo, hvis I regner med at komme tomhændet
hjem
> igen !
>
> Med venlig hilsen
> Helle Frederiksen.

Hej Helle :)
Herlig fortælling! *smil*

MaxiZoo kan et og andet, sidst blev jeg overfaldet af et klatremiljø, som
mine katte elsker helt vildt. Jeg var lige ved at forgribe mig på en
kattetunnel, men modstod fristelsen, trods en meget venlig og forklarende
ekspedient. Købte til gengæld en del "lækkerier" til kattene, som jeg nok
synes var mere spændende end de gjorde *G*

MaxiZoo skal ihvert fald have roser for at have personale, der er engagerede
i tingene, ihvert fald i Næstved :))
Tror jeg _må_ en tur derop inden jul, så det kan komme nogle fede julegaver
under træet ;)
--
Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi, der sidder med MaxiZoo Abstinenser lige
nu :o

http://hei.homepage.dk/godter.html
(sæsonpræget chokoladeside ;)

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 26-11-03 08:52

"zasha" <zasha_xFJERN@DETTEhotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> --
> Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi, der sidder med MaxiZoo Abstinenser lige

Hej Heidi .

Det var lige netop i MaxiZoo i Næstved! Og ham, der stod ved kassen,
insisterede hårdnakket på at bære tingene ud til min bil, selv om jeg først
sagde, at jeg godt selv kunne have det . Jeg var ellers lidt negativ på
dem på et tidspunkt, fordi jeg kom derud for at købe et kradsetræ en dag -
10 min. efter de havde åbnet - og så var det udsolgt! Men de kunne jo nok
ikke gøre for, at de ikke havde fået så mange hjem. Og siden dengang har det
nu kun været positivt at handle der.

Jeg kiggede godt nok også på en 1,5 m lang legetunnel, der var på tilbud.
Puha, det var fristende! Men jeg har altså intentioner om selv at producere
en på et tidspunkt. Hmmm....nu må vi se, om jeg kommer til at krybe til
korset, når jeg skrigende af arrigskab har kylet det hele over i et hjørne
.

Du må hellere gøre noget ved de abstinenser, inden de bliver for voldsomme.
Ellers ender det jo bare med, at du køber hele biksen !

Med venlig hilsen
Helle Frederiksen.

Fra : Kate

Dato : 27-11-03 10:21

"Helle Frederiksen" <hfFJERN@dlgnet.dk> wrote in

> Det var lige netop i MaxiZoo i Næstved!

Der er åbenbart forskel på dem så. Jeg handler indimellem i den i
Gentofte og godt nok er de da venlige nok, men de tiltaler ikke en med
mindre man opsnuser dem, heller ikke dem ved kassen.
Men min mor fik et krædsetræ i mandags til 699, det var billigt og vi
kom endda først omkring ved 19-tiden, men de havde da adskillige træer
tilbage.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 27-11-03 11:15

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse

> ............Men min mor fik et krædsetræ i mandags til 699, det var
billigt og vi
> kom endda først omkring ved 19-tiden, men de havde da adskillige træer
> tilbage.

Jeg var også først derude sidst på eftermiddagen mandag, og der havde de
også masser af omtalte kradsetræer tilbage. Jeg tror de endelig har fundet
ud af, at de godt kan sælge mere end fem af hvert tilbud!

Med venlig hilsen
Helle Frederiksen.

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 26-11-03 01:11

"Helle Frederiksen" <hfFJERN@dlgnet.dk> writes:

> [...]

> jeg nogle ting, vi umuligt kunne leve uden . Jeg fandt sådan en bold til

Det skal nu nok komme hen ad vejen. Nogen katte fatter ideen med det
samme som Anastacia, som bare ruller den lidt med en pote og spiser
ruller lidt med en pote osv... Og andre skal lige bruge lidt tid eller
er som Melissa var. Der er guffer derinde, de kommer ud når slaven
ruller den mens jeg sidder og kigger. Så hvis jeg nu sidder og kigger
så ruller han den nok og så får jeg guffere..

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 26-11-03 09:01

"Henrik Pedersen" <misbams@edb.inv> skrev i en meddelelse

Hej Henrik .

> [...]
> ruller den mens jeg sidder og kigger. Så hvis jeg nu sidder og kigger
> så ruller han den nok og så får jeg guffere..

Åhr nej....taget på fersk gerning. Det er jo lige netop sådan det foregår
! Fra nu af bliver det på den hårde måde. Også selv om de sætter de
bebrejdende bedende øjne op (tror jeg nok.....)!

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 26-11-03 13:22

"Helle Frederiksen" <hfFJERN@dlgnet.dk> writes:

> Hej Henrik .

Hej Helle

> Åhr nej....taget på fersk gerning. Det er jo lige netop sådan det foregår
> ! Fra nu af bliver det på den hårde måde. Også selv om de sætter de
> bebrejdende bedende øjne op (tror jeg nok.....)!

Nåe det er ikke så slemt..
Her er det gerne "lille forsømt killing ude på terrassen, helt alene
og sølle, med udsigt til først regnvejr og senere hvis det ikke
hjælper er det snestorm derude.." *GG*
Både Melissa og nu også Anastacia kunne/kan den rolle til en oscar for
bedste skuespillerpræstation...

Fra : Kate

Dato : 27-11-03 10:24

Henrik Pedersen <misbams@edb.inv> wrote in

> Det skal nu nok komme hen ad vejen. Nogen katte fatter ideen med det
> samme som Anastacia, som bare ruller den lidt med en pote og spiser
> ruller lidt med en pote osv...

Ja, eller variationen her. Mowgli ruller bolden, vender sig for at få
guffen kun for at se det glider ned i Lantes hals Gentages til
bolden er tom og Lante fuld Tror ikke Mowgli har fået mange af de
guffere.