Retention time for danske nyhedsgruppe ser~
Fra : Tiptap Toende

Dato : 24-11-03 17:57

Ja, jeg ved ikke hvad retention time hedder på dansk.
Nogen gode bud på udbydere med relativt lang retention time for binære
grupper? (7+ dage).

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-11-03 18:17

"Tiptap Toende" <oppernop@hotmail.com> skrev :

>Nogen gode bud på udbydere med relativt lang retention time for binære
>grupper? (7+ dage).

Tror jeg ikke, at du finder.

Du må gribe til pengepungen og betale for adgang til en
kommerciel newsserver og selv her kan det knibe med at få over en
uges retention.
--
Knud

Fra : Kim

Dato : 25-11-03 10:35

"Tiptap Toende" <oppernop@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Ja, jeg ved ikke hvad retention time hedder på dansk.
> Nogen gode bud på udbydere med relativt lang retention time for binære
> grupper? (7+ dage).

Hvis du vil betale for det så skulle easynews ikke have problemer
med at holde på artiklerne i mere end 7 dage, jeg mener at
have læst at de har 25 dages retention :)

http://www.easynews.com/

Fra : Flemming Joensson

Dato : 25-11-03 22:06

"Kim" <online@home.invalid> wrote in

> Hvis du vil betale for det så skulle easynews ikke have problemer
> med at holde på artiklerne i mere end 7 dage, jeg mener at
> have læst at de har 25 dages retention :)

Det er forskelligt fra gruppe til gruppe. Afhængig af
popularitet/trafikmængde i gruppen.

Flemming

Fra : PerX ...

Dato : 30-11-03 06:24

In article <3fc3223e$0$30067$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
online@home.invalid says...

> [...]
> med at holde på artiklerne i mere end 7 dage, jeg mener at
> have læst at de har 25 dages retention :)

Yep, på deres forside garantere de 25 dages rention i samtlige grupper
(via deres web interface, ikke via NTTP)