Mit livs største chok!!!!
Fra : Jannie Ø. Rasmussen

Dato : 23-11-03 19:39

Hej alle sammen.

Jeg oplevede mit liv største chok..!

Ok. det startede imorgens, hvor jeg åbnede mine vinduer for , at lufe
ud-hvilket jeg gør hver morgen. de blev så lukket igen inden jeg skulle
afsted på arbejde...
Men havde godt nok set at det ene vindue ud mod en trafikerede vej var
helt åbnet- (plejer af sætte dem i hængslerne, så kattene ikke kan komme
ud)
Jeg lukker det så, tager på arbejde og kommer så hjem igen kl. 1815.
Da jeg så kommer hjem plejer mine 2 katte at komme for at hilse, men i
dag kom den mindst, Tessa ikke.. Det syntes jeg da var mærkeligt, så jeg
begynder at kigge rundt i lejligheden efter hende.... Men fandt hende
ikke.

Så blev jeg urolig og kom til at tænke på det piv åbne vindue...
Jeg styrter hen til vinduet kigger ud- jeg skal lige gør opmærksom på at
jeg bor på 1.sal. begynder så at kalde på hende og misanden hvem dukker
frem på fortovet ned ved vinduet, Min lille skat Tessa.. Jeg løber ned
af trapperne og får fat i hende. Tjekker hende på kryds og tværs for at
sikre mig at der ikke er sket hende noget!!! Og det var der heldigvis
ikke...

Det kunne jo have gået grulig galt!!

Nøj jeg har aldrig været så bange i mit liv, går og har rigtig dårlig
samvittighed. så imorgen skal jeg ud og købe noget som dække vindueren,
så de ikke kan falde/hoppe ud!

Har nogen nogle gode ideer til hvad jeg skal købe????
_________________

Med venlig hilsen
Jannie Ø. Rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Denise

Dato : 24-11-03 07:27

"Jannie Ø. Rasmussen" <oestenkaerKATTE@BAKKEsol.dk> wrote in message

> [...]
> så de ikke kan falde/hoppe ud!
>
> Har nogen nogle gode ideer til hvad jeg skal købe????

Hej
Ja, der er ikke noget som kan få plusen op, når de laver sådan noget. Eller
hvis vaskemaskinen kører og katten ikke kommer når man kalder, som den altid
plejer, men i stedet har lagt sig til at sove under sengetæppet.
Her er nogle link til steder hvor man kan købe noget til vinduerne, og også
få det ordnet. Med mindre man kan lave det selv, ved hjælp af materialer fra
f.eks. Silvan, som jeg ved der er flere der har gjort, med velcro og andet.
Prøv og søg på google.

http://www.fluenet.dk/
http://www.dp-international.dk/

--