Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Leica R9 digitalt bagstykke
Fra : Edvard Christofferse~

Dato : 23-11-03 18:18

Allerførst - dette er ikke en reklame, men jeg har været tæt på at købe
Leicas lile digitalkamera D-LUX, fordi det er en designerperle. På Leicas
hjemmeside, kom jeg så frem til en pressekonference fra juli 2003, der
omtaler udviklingen af et digitalt bagstykke til R serien. Pressekonferencen
kan ses i streaming media (varer over en time) og det interessante er, at et
dansk firma IMACON er med i udviklingen af bagstykket. Det kan købes i
slutningen af 2004 for den nette sum af 4.500? (ca. 32.000,- kr), hvis man
har kameraet i forvejen!! Ellers skal der lægges ca. 19-20.000 oveni for
kameraet (og min. 6.800,- kr for et 50mm objektiv)

Er det attraktivt, har jeg tænkt. Hvem bruger egentlig Leica kameraer i den
prisklasse. Pressefotografer, professionelle ..??

Pressekonferencen kan ses her:
http://www.webpk.de/leica_en/indexx.php
om ikke andet, så for den fornøjelse at høre tyskere tale engelsk i forhold
til en dansker (Christian Poulsen fra IMACON) og tyskerne er bedst!

Fra : schlafen

Dato : 23-11-03 19:27

"Edvard Christoffersen" <xx@c.dk> skrev i en meddelelse

> om ikke andet, så for den fornøjelse at høre tyskere tale engelsk i
forhold
> til en dansker (Christian Poulsen fra IMACON) og tyskerne er bedst!

uha - uha man krummer alt der krummes kan...