gratis nyhedsgruppe server
Fra : Tommy Fer

Dato : 23-11-03 12:20

Hej NG

Har en ven i sverige der ikke kan se dk.* grupperne. Findes der en
newsserver han kan benytte? Kan huske noget med en på et universitet i
århus??

--
Mvh Tommy Fer
Honda VFR400R

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 23-11-03 12:21

"Tommy Fer" <fer@dkfritidmotorcykel.dk> writes:

> Har en ven i sverige der ikke kan se dk.* grupperne. Findes der en
> newsserver han kan benytte? Kan huske noget med en på et universitet i
> århus??

Det er nu i Aalborg. Den hedder news.sunsite.dk. Der er også en i
Berlin, den hedder news.individual.net og jeg er gået over til den, da
sunsite.dk begyndte at give lidt bøvl.

Mvh Trine

http://www.triane.dk, juletræer, gran og julebutik
Tag familien med på skovtur og fæld dit eget juletræ.

Fra : Brizz

Dato : 23-11-03 23:10

> Det er nu i Aalborg. Den hedder news.sunsite.dk. Der er også en i
> Berlin, den hedder news.individual.net og jeg er gået over til den, da
> sunsite.dk begyndte at give lidt bøvl.

Nu er jeg kommet på. (mig der er flyttet til sverige) jeg prøvede også den
der tyske men der kunne jeg ikke poste i grupperne. hvad kan det skyldes?

Mvh Brian

Fra : Ivar Madsen

Dato : 23-11-03 23:35

Brizz skrev i -dk.edb.internet.udbydere:

> Nu er jeg kommet på. (mig der er flyttet til sverige) jeg prøvede også den
> der tyske men der kunne jeg ikke poste i grupperne. hvad kan det skyldes?

Hvis det er den jeg tænker på, så skal du registeres først, og de opretter
manuelt.

--
Med venlig hilsen | Jeg søger et foto / realistisk maleri over
| omgivelserne ved og lige syd for skovbrynes st
Ivar Madsen | ved Bagsværd fra tiden efter krigen, og
Der kører mdk9.2 | frem til motorvejbyggeriet blev påbegyndt

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 24-11-03 10:05

Ivar Madsen <spam.usenet.im@milli.dk> writes:

> Hvis det er den jeg tænker på, så skal du registeres først, og de opretter
> manuelt.

Det er den. Det kan tage lidt lang tid at blive registreret, men når
det først er i orden, så virker det glimrende.

Fra : Calle.

Dato : 23-11-03 12:42

www.google.com

--
Calle

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-11-03 14:24

"Calle." <Fake@Fake.Fake> wrote in message news:u11wb.2317$b31.116@news.get2net.dk...

> www.google.com

den er da kun god til kigge efter gamle indlæg---