Hjælp Lille shipperke væk i Egå
Fra : Gitta Og Ole Christe~

Dato : 22-11-03 10:56

Hej
Hvis der nogen der ser en lille shipperke " lille sort hund med hale der
krøller over ryggen, der forsvandt i går aftes i Egå , ved Havvej
Han lyder navnet Akim , vi i så være søde at give mine forældre et opkaldt
de har kørt rundt der hele natten , så vi håber at nogen ser ham,

Vi kan kontaktes på
Tlf . 98 3319 80 - 98 33 95 35 - 21 79 12 11
eller til mig
98 33 18 19

Hilsen
Gitta

Fra : Gitta Og Ole Christe~

Dato : 22-11-03 11:40

Her er lige et gammel link med et billdede af Akim

http://duchesse.tripod.com/datasider/akim.htm

Håber at nogen ser ham og giver os besked .

Hilsen
Gitta

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 22-11-03 12:00

> [...]
> Han lyder navnet Akim , vi i så være søde at give mine forældre et opkaldt
> de har kørt rundt der hele natten , så vi håber at nogen ser ham,

Jeg håber i finder ham!!!
Held og lykke!
Har i haft ringet til Falck, de omrkirng-liggende dyrlæger, lokalradio
osv..?

Rinnie

Fra : Ukendt

Dato : 22-11-03 12:28

"Rinnie Ilsøe" <reklame@flatcoated-retriever.dk.invalid> skrev i en
meddelelse news:bpnfn4$16qe$1@jarjarbinks.mobilixnet.dk...

> [...]
>
> Jeg håber i finder ham!!!
> Held og lykke!
> Har i haft ringet til Falck, de omrkirng-liggende dyrlæger, lokalradio

Prøv også, at ringe til Dyreinternatet Tingskoven, hvor der også kan være
en god mulighed for, at han er bragt hen. !

Håber, at han snart dukker op igen.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Steff Steffensen

Dato : 22-11-03 12:49

"Buffy" <Tjekmig(snabel-a)pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Prøv også, at ringe til Dyreinternatet Tingskoven, hvor der også kan være
> en god mulighed for, at han er bragt hen. !

Og hænge en MASSE plakater op med et billede af den og beskrivelse og tlf.
nr og det hele!

Fra : Gitta Og Ole Christe~

Dato : 22-11-03 12:56

Jeg er ved at lave plakater som min søster køre til Egå med ,
men det er svært da vi bor 12o km derfra , Jeg har ringet til Tingskoven
,Dyrlæger , Falck
,mine forældre er helt knust , så jeg håber virkelig at ham bliver fundet ,

Gitta

Fra : Karina og Christian

Dato : 22-11-03 13:23

"Gitta Og Ole Christensen" <occ@mail.dk> wrote in message
[klip]
> [...]
> ,Dyrlæger , Falck
> ,mine forældre er helt knust , så jeg håber virkelig at ham bliver fundet
,

Det håber vi sørme også. Vi krydser fingre og poter og sender alle
opmuntrende tanker til dine forældre.

Med venlig hilsen
Karina

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 22-11-03 14:34

On Sat, 22 Nov 2003 12:56:13 +0100, "Gitta Og Ole Christensen"
<occ@mail.dk> wrote:

> [...]
>,Dyrlæger , Falck
>,mine forældre er helt knust , så jeg håber virkelig at ham bliver fundet ,

,,husk at sæt plakaterne op i plasticlommer med klips, i hundeområder
og hundeparker, steder hvor folk kommer med hunde for så snakker de
sikkert om det og fortæller andre om det, i kan også sætte det op i
supermarkeder osv på opslagstavler.