grafikkort til Shuttle
Fra : Peter Holm

Dato : 22-11-03 21:49

Hejsa,
jeg leder efter et lækkert kombi-kort til en Shuttle-maskine, hvor pladsen
jo er rimelig trang.

Jeg vil gerne have en grafikdel der ydelsesmæssigt svarer til fx5600 eller
ti4200, og derudover skal der være tv-tuner på kortet. Gerne både d-15 og
DVI udgang. Hvor finder jeg dette kort?

Mvh
Peter

Fra : David T. Metz

Dato : 25-11-03 02:03

Peter Holm wrote:

> Jeg vil gerne have en grafikdel der ydelsesmæssigt svarer til fx5600
> eller ti4200, og derudover skal der være tv-tuner på kortet. Gerne
> både d-15 og DVI udgang. Hvor finder jeg dette kort?

Et Radeon 9xxx AIW (jeg aner ikke hvilket ATI-kort der svarer til de nævnte
Nvidia). Det kan sagtens være der (har et 9700 Pro siddende i en Soltek Qbic
Barebone og der er pladsen til grafikkort mere trang end i Shuttle).

Desværre har jeg problemer med at få mit til at virke (intet billede på
tuneren) jeg mistænker dog det er et defekt kort, men jeg kunne også være
nervøs for om der er strøm nok (har dog ingen problemer i 3D-spil).

David

Fra : Peter Holm

Dato : 25-11-03 10:26

David T. Metz wrote:

> [...]
> nævnte Nvidia). Det kan sagtens være der (har et 9700 Pro siddende i
> en Soltek Qbic Barebone og der er pladsen til grafikkort mere trang

ok. jeg kigger på det.
Thx
Peter