Rep værktøj
Fra : Gert

Dato : 22-11-03 20:07

HEJ NG

JEg er kommet i vanskeligheder
Jeg er ved at ordne en PC men det har det med at være meget ustabil!!
Den er meget langsom til at starte op og det tager nok 10 min at lukke den
ned.
JEg har lige lagt en helt frisk installation ind på den og rasultatet er det
samme.
Mit spørgsmål er er der nogle som kender et stykke værktøj hvor man kan se
om det er RAM Bundkort eller andet som er defekt eller bare ustabilt. ??

Ser frem til nogle gode svar

Gert

Fra : Seth

Dato : 22-11-03 21:58

"Gert" <gtc@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Mit spørgsmål er er der nogle som kender et stykke værktøj hvor man kan se
> om det er RAM Bundkort eller andet som er defekt eller bare ustabilt.
??

> Ser frem til nogle gode svar
>
> Gert

Til at scanne ram kan du bruge memtest, www.memtest86.com
Til at teste resten af pc'en ville jeg bruge nogle ekstra dele evt så du kan
bytte ud.

Mvh
Bo

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 23-11-03 11:03

In article <3fbfb3df$0$69999$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
gtc@tdcadsl.dk says...
> Mit spørgsmål er er der nogle som kender et stykke værktøj hvor man kan se
> om det er RAM Bundkort eller andet som er defekt eller bare ustabilt. ??

memtest86 er din ven

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen