MS optisk mus - opdateringer pr. sek. ?
Fra : Zalza

Dato : 22-11-03 12:41

Hej gruppe

Jeg har læst lidt tilbage i gruppen, og har ikke kunne finde svar - så jeg
spørger selv:

Jeg har en mus der er næsten magen til denne:
http://makeashorterlink.com/?T2BD36C96
dog tror jeg min er lidt ældre.

Jeg kan oplyse jeg skal bruge den til spil - fx Counter-Strike

Når jeg laver hurtige bevægelser med den er det som om den ikke kan finde ud
af det og curseren på skærmen ikke reagerer. Så jeg er nød til at lave en
lidt langsommere bevægelse med den.

- Kan det have noget at gøre med hvor mange 'fps.' den optiske del aflæser
underlaget med ?

Fona har i deres pt. seneste reklameavis, side 36, en ''MS intellimouse'' +
Icemat til 399,95 kr
- Vil den løse mit problem ?
- Dvs. har den flere 'fps' ind den jeg i forvejen har ?
- Er fonas mus på denne liste ? http://makeashorterlink.com/?F6ED51C96
- Hvor finder jeg mere info om de forskellige typer mus og deres fps. ?
- Andet jeg skal vide ?

/Zalza