Min kat rækker tunge
Fra : Jokerman

Dato : 21-11-03 21:50

Hej Alle

Min killing på ca. 12 uger, render rundt med tungespidsen ud af munden. Det
har den gjort hele aftenen, og det ser underligt ud. Er der noget galt?

hilsen

Jokerman

Fra : Martin Petersen

Dato : 21-11-03 22:40

Jokerman (h.soerensen@DELETETHISthiemer.dk) skrev følgende:
> Hej Alle
>
> Min killing på ca. 12 uger, render rundt med tungespidsen ud af
> munden. Det har den gjort hele aftenen, og det ser underligt ud. Er
> der noget galt?

Tværtimod... Den hygger sig bare... :)

Sådan ser mine to ihvertfald ud, når de hygger max.

- Martin

Fra : Jakob Thuesen

Dato : 21-11-03 22:52

Vores gør det også - og netop når han hygger sig eller nyder opmærksomheden
i form af nusning.

Mvh

Jakob

Fra : Kate

Dato : 22-11-03 01:17

"Jakob Thuesen" <faril@DELETEfaril.dk> wrote in

> Vores gør det også

Da Mowgli var lille gjorde han det også, jeg tror simpelthen at han
glemte at trække tungen ind efter en vasketur.
Jeg tror ikke der er noget galt med kattene, andet end at de er skøre

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Anita Rasmussen

Dato : 22-11-03 11:24

"Jokerman" <h.soerensen@DELETETHISthiemer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Det
> har den gjort hele aftenen, og det ser underligt ud. Er der noget galt?

Hejsa

Vi havde en kat der også gjorde det.
Hun har altid gjort det i de 15 år hun levede

Anita

Fra : Jokerman

Dato : 22-11-03 16:51

"Anita Rasmussen" <denneadr@virkerikke.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Anita
>
> Jeg takker for alle de dejlige svar. Der er så meget jeg ikke ved, da det
er min første kat. En dejlig tilløber mis ved navn Frida.
Hilsen
Jokerman