Dell og service?
Fra : WHaP

Dato : 21-11-03 20:41

hej

jeg har en dell bærebar som ikke mangter at starte mere og har nu fejl meldt
den.
fik at vide de ville sende en kasse som jeg skulle sende til dem. (har dog
ikke modtaget nogen endnu)
nogen der ved hvor længe de normalt tager om at ordne sådan latitude-bærebar
? tror det er bundkortet der skal udskiftes.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 21-11-03 22:05

"WHaP" <spam1@sol.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> nogen der ved hvor længe de normalt tager om at ordne sådan
> latitude-bærebar ? tror det er bundkortet der skal udskiftes.

Nej, men det vel dell = 3 klik på deres hjemmeside

Collect and Return

Collect, repair and return service Dell will endeavour to collect,repair
and return customers' systems within 6 business days, provided a Dell
support technician agrees and accepts a system fault call more than one
hour before the end of local business hours.

--
Bjarke Andersen

Fra : Henning

Dato : 23-11-03 11:06

On Fri, 21 Nov 2003 20:41:19 +0100, "WHaP" <spam1@sol.dk> wrote:

> [...]
>nogen der ved hvor længe de normalt tager om at ordne sådan latitude-bærebar
>? tror det er bundkortet der skal udskiftes.

Huh? Kommer der ikke en tekniker ud til dig, og reparerer på stedet?
Det er vist standard, med mindre du fravalgte det da du købte.

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : bjabber

Dato : 24-11-03 15:39

> Huh? Kommer der ikke en tekniker ud til dig, og reparerer på stedet?
> Det er vist standard, med mindre du fravalgte det da du købte.

Dell er i nogle tilfælde begyndt på den service der hedder B2B (Back to
base) hvor de hjemtager PC'en til Irland og reparerer den. Det fremgår
af din service aftale med Dell. Hvis garantien er udløbet kan du få en
teknikker hjem til dig mod betaling.

http://www.kandu.dk/