Andet multimedie
bentjuul 3670
lidt offtopic: hvilken newsgruppe til dvd ~
Fra : Jakob

Dato : 21-11-03 18:25

Jeg roder lidt med dvd authoring og vil have megen glæde af
nyhedsgrupper hertil. Kan dog ikke finde nogle danske og ville derfor
lige høre om nogen kender udenlandske grupper hertil ??

Hygge

Jakob

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-11-03 19:14

Jakob <ingen@mail.dk> skrev :

>Jeg roder lidt med dvd authoring og vil have megen glæde af
>nyhedsgrupper hertil. Kan dog ikke finde nogle danske og ville derfor
>lige høre om nogen kender udenlandske grupper hertil ?

Kan news:dk.edb.videoredigering ikke bruges?

Spørgsmål om brænding m.v. af dvd kan også stilles i

Du kan læse om de forskellige danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk og spørgsmål om brug af nyhedsgrupper og hvilke
der er til hvad stilles bedst i news:dk.velkommen.
--
Knud

Fra : Jakob

Dato : 22-11-03 16:35

> Kan news:dk.edb.videoredigering ikke bruges?

Det vil jo nok være lidt offtopic der også, det er ikke så meget
brændingsprocessen, men mere hvordan authoringsprogrammer funger.

Hygge

Jakob

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-11-03 18:17

Jakob <ingen@mail.dk> skrev :

>Det vil jo nok være lidt offtopic der også, det er ikke så meget
>brændingsprocessen, men mere hvordan authoringsprogrammer funger.

Brænding har vel ikke noget med videoredigering at gøre?

Men der er da langt større chamce for, at nogen ved noget om det
i en videoredigeringsgruppe end i en grafikgruppe.
--
Knud

Fra : Jakob

Dato : 22-11-03 18:36

In article <2e6vrvkqa65j4970esn4tj6bgu0t840o2p@dtext.news.tele.dk>,
ellentoft@mail.tele.invalid says...
> Brænding har vel ikke noget med videoredigering at gøre?

Netop