jeg og familie siger tak for den støtte og~
Fra : Michael Hagelquist

Dato : 20-11-03 22:42

jeg og familie siger tak for den støtte og hjælp vi fik hos tdc internet
support

vi ses ingen når priserne er til at have med at gøre igen

så vender vi måske tilbage igen

tak til de søde piger hos tdc -og unskyld min opførsel

Michael
skive

fri maked er det bedste -men stabilitet og også det bedste

tak for 10 år hos tdc internet

godt nytår

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 21-11-03 14:04

In article <Gyavb.2915$L%3.2228@news.get2net.dk>, mh@post9.tele.dk
says...
> vi ses ingen når priserne er til at have med at gøre igen

Stabilitet koster. Du får hvad du betaler for.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Jesper Laursen

Dato : 21-11-03 20:39

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingen steder.dk> wrote in message
> In article <Gyavb.2915$L%3.2228@news.get2net.dk>, mh@post9.tele.dk
> says...
>
> Stabilitet koster. Du får hvad du betaler for.

Enig !! Vil også gerne rose TDC for deres internet, både stabilitet og
service. At det så koster en my mere end andre udbydere kan jeg godt leve
med.

VH Jesper Laursen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 21-11-03 23:04

In article <3fbe69b4$0$29350$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
jesperlmailadressedurikke@123.dk says...
> Enig !! Vil også gerne rose TDC for deres internet, både stabilitet og
> service. At det så koster en my mere end andre udbydere kan jeg godt leve
> med.

Når man har hørt om alle skrækoplevelserne fra folk der er skiftet, så
er man sgu' glad for at have en løsning der er klippestabil og aldrig
fejler noget. De gange jeg har været uden forbindelse har været i
forbindelse met et "dræbende" tordenvejr sidste sommer, samt lokale
hardwareproblemer (mit eget hardware). TDC kan jeg ikke klandre for
noget.

Fra : Jesper Laursen

Dato : 22-11-03 18:33

> [...]
> forbindelse met et "dræbende" tordenvejr sidste sommer, samt lokale
> hardwareproblemer (mit eget hardware). TDC kan jeg ikke klandre for

Det samme her...har haft mit ADSL hos TDC i et år nu. Jeg kan faktisk ikke
mindes, at nettet har været nede/ustabilt i den forgangne tid. Jeg har sågar
ringet til dem en weekend for lige at opgradere hastigheden, da gutterne kom
til LAN. Dette klarede de i et snuptag.
Desuden skal man ikke vente i lang lang tid for at komme igennem på
telefonen.

VH Jesper Laursen