accept af indlæg i gæstebog
Fra : Daniel J?rgensen

Dato : 20-11-03 16:43

Hej

Jeg skal til at lave en gæstebog i FP 2000 XP. Jeg er ikke gået igang
endnu, men har fået den opgave at, indlæg i gæstebogen skal godkendes
af en administrator før de kan læses af offentligheden.

Er det muligt at lave den funktion, eller skal jeg lave en skjult
side, hvor jeg selv kopiere indlæggende over på en tilgængelig side?

Daniel

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 20-11-03 17:59

Bare sæt en normal e-mail form op der sender indlæggende til en
Administrator. Derefter må du så sætte det godkendte ind på en
"gæstebogs" side.

PS. Jeg håber ikke at du får ret mange indlæg. Ellers kan du ikke lave
andet.

Fra : news.tele.dk

Dato : 23-11-03 19:05

Hvordan laver man i det hele taget en Gæstebog i FP?

Vh SrS

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 24-11-03 01:31

File | New Page | Guestbook.