Andet multimedie
bentjuul 3670
Fra Quark til Indesign
Fra : Storm

Dato : 20-11-03 08:52

Jeg har spurgt om noget lignende før, men nu er det alvor. Hvad kan man
gøre ved Quark dokumenter som ikke vil konverteres til InDesign på grund
af Plug-ins som InDesign ikke understøtter?

Er det muligt at hente nogle InDesign Plug-ins så det kan lade sig gøre?
Har I andre ikke problemet?

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Thomas²°°³

Dato : 20-11-03 13:08

"Storm" <NinzenREMOVE@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Er det muligt at hente nogle InDesign Plug-ins så det kan lade sig gøre?
> Har I andre ikke problemet?

Jeg har oplevet problemet et par gange, men heldigvis ikke med større
dokumenter end det var hurtigt at sætte dem op i InDesign. Jeg har ikke hørt
om nogen løsning på problemet
Ring evt. til Adobe og hør om de har en løsning, det kan være de ligger inde
med noget viden.

--
MVH Thomas
http://www.jogt.com - live webcam

Fra : Storm

Dato : 20-11-03 16:13

Thomas"°°" <flash4@it.invalid> wrote:

> Ring evt. til Adobe og hør om de har en løsning, det kan være de ligger inde
> med noget viden.

Nu har jeg mailet dem - så ...

--
Venlig hilsen Nina Storm