5.1 Lydkort
Fra : Bo Jørgensen

Dato : 19-11-03 21:13

Hejsa!

Jeg har lige (i dag) købt et subwoofer system fra Aldi (Medion
PC-Soundsystem 5.1) Nu skal jeg bare ha` et nyt lydkort.
Hvad skal jeg købe (prisidè ca. 400-500)

Hilsen Bo

Fra : OZ

Dato : 19-11-03 22:55

"Bo Jørgensen" <bo@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa!
>
> Jeg har lige (i dag) købt et subwoofer system fra Aldi (Medion
> PC-Soundsystem 5.1) Nu skal jeg bare ha` et nyt lydkort.
> Hvad skal jeg købe (prisidè ca. 400-500)

Prøv at spørge uddeleren i Aldi-butikken.
De må være eksperter i lydudstyr, siden du køber højttalere der. ;)
Jeg håber, at du forstår ironien..

Seriøst..
Køb dit lydudstyr hos en fagmand, som ved, hvad han taler om og
handler med.

Mvh. KH.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 19-11-03 22:58

"Bo Jørgensen" <bo@pc.dk> crashed Echelon writing

> Jeg har lige (i dag) købt et subwoofer system fra Aldi (Medion
> PC-Soundsystem 5.1) Nu skal jeg bare ha` et nyt lydkort.
> Hvad skal jeg købe (prisidè ca. 400-500)

Kig på edbpriser.dk.

Bedst i test, hvis man kan kalde TomsHardwares test, var nForce2 chipsættet
(dvs onboard lyd på nForce2 bundkort) og dernæst Audigy2 som er lidt dyrere
end din prisidé.

--
Bjarke Andersen

Fra : it-data

Dato : 19-11-03 23:57

Hej.
Køber du et SoundBlaster Live! Player 5.1 går du ikke helt galt i byen. det
er et udemærket kort og koster kun lidt over 300kr.

Hilsen
Tommy