Aldi pc fra idag
Fra : M.I

Dato : 19-11-03 19:44

Hej Ng

Har nogen anskaffet sig en, og vil dele erfaringer, inden jeg evt køber en
af dagene. Tænker bl.a på støjniveau, men alle indput er mere end velkomne.

Vh M.I

Fra : webfactor

Dato : 19-11-03 20:28

Ja her er et,der kan monteres 2 blokke ram en på 512 er i så det er et
hypermoderne musikanlæg med mindre man sætter 1 Giga blokke i men de står i
2500,- blokken
www.webfactor.dk

Fra : Martin Petersen

Dato : 19-11-03 23:32

webfactor (webfactor@post.tdcadsl.dk) skrev følgende:
> Ja her er et,der kan monteres 2 blokke ram en på 512 er i så det er et
> hypermoderne musikanlæg med mindre man sætter 1 Giga blokke i men de
> står i 2500,- blokken

Må man spørge hvad du bruger alt det ram til?

- Martin

Fra : webfactor

Dato : 20-11-03 02:09

"Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> wrote in message

> Må man spørge hvad du bruger alt det ram til?
>
> - Martin

Virtual Desktop!All systems go.
Hjemmebyg
P 4 3.06/533 HT
2 Giga HyperX 370 MHz Dual ram
S-ATA Adaptek PCI Raid 2 x Seagate 120 G 8 Mb Buffer
Daytona GeForce 5600 FX 256 Mb
Computeren har måttet ressettes max 8 gange på 2 Måneder
Det næste jeg vil bygge er en AMD 51 FX
hvis de her ram ikke kører starter jeg med de nye HyperX 400 MHz 1
Gigablokke med ECC
2 stk`s skal der i til at starte med ca 6000,-
Fandt ud af at af at lege med computere var ikke andet end problemer faktisk
først det ene så det andet galt
som XP Pro lapper lidt dog,så jeg ville bygge noget ordentligt der blev til
det her,jeg vil tro jeg kan få Windows til at holde nogen måneders tid inden
den prompt brokker sig
webfactor

Fra : Martin Petersen

Dato : 20-11-03 02:27

> [...]
> blev til det her,jeg vil tro jeg kan få Windows til at holde nogen
> måneders tid inden den prompt brokker sig

Skal det forstås sådan at du mener XP bliver mere stabi/"langtidsholdbar" af
mere ram? 2 GB ram er efter min mening penge ud af vinduet, medmindre man
kører noget voldsomt 3D rendering el. lign.

Jeg har 1 GB, og har egentlig ikke bemærket nogen forskel fra 512 mb. Men
det skulle prøves.

- Martin

Fra : Henning

Dato : 19-11-03 23:17

On Wed, 19 Nov 2003 19:44:10 +0100, "M.I" <doe@FJERNstofanet.dk>
wrote:

>Hej Ng
>
>Har nogen anskaffet sig en, og vil dele erfaringer, inden jeg evt køber en
>af dagene. Tænker bl.a på støjniveau, men alle indput er mere end velkomne.

"En af dagene"... Som regel blvier deres pc-tilbud revet væk i løbet
af en time...

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Michael Gaardboe

Dato : 20-11-03 08:46

"Henning" <newsmail@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> "En af dagene"... Som regel blvier deres pc-tilbud revet væk i løbet
> af en time...
>

> Henning
> hsb@(fjernes)image.dk

Der er stadig en del computere tilbage, ALDI på Stationstorvet i Albertslund
ihvert fald.

Michael Gaardboe

Fra : Mcisten

Dato : 20-11-03 09:00

Der hvor jeg var nede måtte de afvise ca 15 personer , der var kun til de
første 25.

Man må håbe de så er kørt til albertslund.

Det er min anden aldi pc og de er faktisk ret fede (desktop) , som supporter
gider jeg ikke rode med lortet når jeg har fri, der vil jeg bare kunne
spille og lege med pc'en.

Så det er en nydelse at stille en pc op, tænde for den og et kvarter efter
er alt klart uden man skal tænke. (Det har jeg nok af på jobbet)

Så køb roligt en sådan.

Mvh MCisten

Fra : Eric

Dato : 20-11-03 10:05

> Så det er en nydelse at stille en pc op, tænde for den og et kvarter
> efter er alt klart uden man skal tænke. (Det har jeg nok af på jobbet)
>
> Så køb roligt en sådan.

Og her er lidt fakta..
http://www.computist.de/news/messages/1118.html

mvh
Eric

Fra : Benjamin

Dato : 20-11-03 10:54

Eric wrote:
> [...]

Bravo!
--

/ Benjamin

Fra : Eric

Dato : 20-11-03 12:42

"Benjamin" <nospam@REMOVETHISSHITFIRSTfreeworld.dk> wrote in news:bpi30c
$26ts$1@news.cybercity.dk:

> Bravo!

Jeg er selv godt tilfreds med at graffikkortet ikke var en 9800SE, det var
lidt af en chance jeg tog da jeg købte igår, men som jeg regnede med, har
Medion lyttet til kritikken fra sidste gang (et Radeon 9600 grafikkort som
ikke var bedre end 9500)

Bemærk at der findes en gruppe der hedder: de.alt.fan.aldi

Mvh
Erik

Fra : Morten Sørensen

Dato : 20-11-03 17:06

"Henning" <newsmail@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> "En af dagene"... Som regel blvier deres pc-tilbud revet væk i løbet
> af en time...

Enig - I Roskilde var de revet væk på et kvarter den første dag.

Er der forresten nogen, der kan hjælpe med TV-output. Det fungerede fint på
min gamle PC, hvor jeg brugte S-Video og composite sammen med en
scart-adapter i tv'et. Jeg kan dog ikke få det til at fungere med min nye
Aldi PC. Har prøvet at højreklikke på skærmen => egenskaber =>
indstillinger, men kan så heller ikke finde funktionen med tv-output.

--
Mvh.
Morten

moso97ad-no-spam@yahoo.dk