Grønland
Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 19-11-03 01:36

Jeg har en kollega der skal til Grønland -i nær fremtid - med fly
men findes der ikke nogen billigere pris end de ca 11.000 kr
hun har fundet indtil nu
alle tip er velkommen !!
hilsen
Ingrid

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 19-11-03 06:19

Davs.

Prøvede lige på http://www.flybillet.dk/ og der kom en pris på 6300
--
Mvh. Kai Hoffmann

Garmin eTrex Vista m. Mapsource Europa
og holder til styr samt datakabel, sælges!

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 19-11-03 19:08

"Kai Hoffmann" <nospam@hoffmann.cc> skrev....

> Prøvede lige på http://www.flybillet.dk/ og der kom en pris på 6300

6100,- til Søndre Strømfjord med Air Greenland 1.dec.

9500,- til Nuuk med Air Greenland, samme dag.

Fundet via Amadeus.

--
Kent Oldhøj

Fra : Jan A.

Dato : 21-11-03 00:10

Det bedste,du kan gøre, er, at ringe til div. rejsebureauer og høre dem. De
er online på flyselskabernes billetsystemer og kan med det samme svare dig
på, om der er plads.

Det er meget smart med de hjemmesider, der kan give forsk. billetpriser, men
som regel tager de ikke hensyn til de forsk. krav, der er til hver enkel
flybillet.
Desuden er der som regel også meget få af de billige billetter, som dermed
bliver udsolgt med det samme.

Desuden skal man være opmærksom på, at der kan være højsæson, hvor det er
svært at finde billetter - selvom man stadig kan "finde" billetter til
billige penge på f.eks. flybillet.dk.

Mvh Jan

Fra : Jensen

Dato : 23-11-03 02:00

"Hans Mikkelsen" <softgen@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en kollega der skal til Grønland -i nær fremtid - med fly
> men findes der ikke nogen billigere pris end de ca 11.000 kr
> [...]
Det koster kassen at komme til Grønland. Air Greenland er de eneste der
flyver på ruten.
I de grønlandske aviser har der været en del diskussion om billige billetter
der var solgt, når man ville købe dem.

Vær også opmærksom at overholde seneste tidspunkt for check-in. I agust i
Nuuk, talte jeg med en der var kommet 10 minutter for sendt til flyet til
Kangerlussuaq. Han havde ingen bagage, der skulle checkes ind, og de sidste
passager stod stadig udenfor flyet 25 meter fra døren. Men nej - han måtte
købe en ny billet til DKK 2500 til afgangen en time efter.

Men din kollega kan godt se frem til en oplevelse - Grønland er fantastisk

Hilsen
Flemming

Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 04-12-03 01:51