Upload
Fra : MH

Dato : 18-11-03 23:55

Hej

Jeg har et par gange efter jeg har redigeret hjemmesiden glemt at "save"
siden før jeg uploader.

Når den så er færdig med at uploade og klikke på "klik her for at for vist
det udgivne web-sted" er ser de jo ud til at være ok men efter at have set
hp på en anden pc virker det jo ikke.

Hvordan kan jeg udgå det ?

Mikael

Fra : ThomasD \(dk\)

Dato : 19-11-03 00:05

> Hvordan kan jeg udgå det ?

Huske at "save"
--
thomas

Fra : from south

Dato : 19-11-03 19:50

"MH" <mikaelh@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg har et par gange efter jeg har redigeret hjemmesiden glemt at
> [...]
Hej Mikael, gør det til en fast rutine, tryk Ctrl+S, gerne flere gange
imens du sidder og laver noget, så kommer det ikke som et chok, hvis
strømmen ryger. Og ellers, så er det bare ærgeligt. Mvh Knud

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 20-11-03 05:46

Du can finde en addin her til at minde dig om at gemme.
http://www.jimcoaddins.com/

Jeg er dog ikke helt sikker på at det vil virke i en dansk FP.