de pokkers øre 2
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 18-11-03 21:30

Godaften

I dag har Nicki så været ved dyrlægen, for at få sine øre renset. Alt forløb
som det skulle, men det var godt nok en meget træt og skæv hund vi fik med
hjem.
Han var så træt at han ikke selv kunne hoppe ud af bilen, og op på 5 sal
kunne han heller ikke gå, men så er det jo godt han ikke er så stor, for så
blev han selvfølgelig båret.

Nu er han blevet sig selv igen, dog er han stadig lidt træt, men hvem ville
ikke være det oven på en dag i nakose?

mang hilsner fra

Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Per

Dato : 18-11-03 23:57

On Tue, 18 Nov 2003 21:30:23 +0100, Bolette Nielsen wrote:

> [...]
> blev han selvfølgelig båret.
>
> Nu er han blevet sig selv igen, dog er han stadig lidt træt, men hvem ville

Ja, Molly har også været igennem turen. Vi skal til dyrlægen i morgen til
vaccination og tjek. Jeg håber ikke han mener det er nødvendigt med en
bedøvelse igen...så bliver der ikke nogen julegaver i år

--
MVH Per
Billede af Molly: http://megapixel.dk/albums/visbillede.php?id=109968