Mikrofon...
Fra : S@ndman

Dato : 18-11-03 19:51

Hejsa,

Jeg leder efter en mikrofon jeg bare kan sætte
på bordet....hvilken skal jeg vælge....

Skal ikke koste mere end 150,-, fås de som USB,
så man kan have sine højttalere slået til
samtidig..??

S@ndman

Fra : S@ndman

Dato : 18-11-03 20:00

> [...]
> på bordet....hvilken skal jeg vælge....
>
> Skal ikke koste mere end 150,-, fås de som USB,
> så man kan have sine højttalere slået til

Må nok gå på kompromis med prisen...

http://www.logitech.dk/index.cfm?page=products/details&CRID=103&CONTENTID=6776&countryid=4&languageid=15

S@ndman

Fra : Lars

Dato : 18-11-03 21:57

"S@ndman" <sandman@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Må nok gå på kompromis med prisen...

http://www.logitech.dk/index.cfm?page=products/details&CRID=103&CONTENTID=6776&countryid=4&languageid=15

> S@ndman

Den mikrofon sælges også under navnet Labtec.
Den har jeg og ud over at den kræver en nøjsom installation så kan jeg sige
at den er suveræn.

Lars

Fra : S@ndman

Dato : 18-11-03 22:03

"Lars" <velsheda@RemoveThisoncable.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> >

> Den mikrofon sælges også under navnet Labtec.
> Den har jeg og ud over at den kræver en nøjsom installation så kan jeg

----
Ja de ligner meget hinanden, men hvad mener du med nøjsom...??

S@ndman

Fra : arc@na

Dato : 18-11-03 20:18

"S@ndman" <sandman@ofir.dk> wrote in news:bpdpms$d44$1@news.cybercity.dk:

> Jeg leder efter en mikrofon jeg bare kan sætte
> på bordet....hvilken skal jeg vælge....
> Skal ikke koste mere end 150,-, fås de som USB,
> så man kan have sine højttalere slået til
> samtidig..??

Hvad med et headset?
http://www.purkaercomputer.dk/browse.category.php?catid=77
Altec Lansing, AHS30
Stereo headset m. microfon med volume control...
Pris: 150,00 Kr.

arc@na
Overclocker's Wife: "I can't sleep - the earplugs
were sucked from my ears and flew into your computer"

Fra : Brian Lund

Dato : 19-11-03 08:28

> Jeg leder efter en mikrofon jeg bare kan sætte
> på bordet....hvilken skal jeg vælge....
>
> Skal ikke koste mere end 150,-, fås de som USB,
> så man kan have sine højttalere slået til
> samtidig..??

Du kan da også have din højttalere slået til samtidigt med du har en
mikrofon til mikrofon-indgangen på dit lydkort!? Eller hvad? - Jeg kan fint!

Brian