PC går i sort, når den skal på Internettet~
Fra : Mikael

Dato : 18-11-03 18:40

Jeg har en bekendt, som har 2 computere, der begge kører
ISDN, eller d.v.s at den ene absolut ikke vil! Den er koblet til
ISDN-boksen vha. en såkaldt "usb minivigo" og 30 meter kabel fra tdc.

Når han vil på Internettet , kalder den op 3-5 gange, uden at få
forbindelse, hvorefter den pludselig går i sort, og computeren skal
genstartes. Vi har nu prøvet med 2 helt forskellige computere og
begge gange sker det samme.
Det sker kun når han skal på Internettet.

Den anden computer kører helt fint, uanset hvilken udgang i
ISDN-boksen den er slået til i.

Kan "minivigo" være skyld i det, eller er det ISDN-boksen??

Mikael
mj@city.danmark
Lav danmark om til dk i min mail

Fra : KsNa

Dato : 18-11-03 18:59

"Mikael" <mj@city.danmark> skrev i en meddelelse
> [...]
> ISDN-boksen den er slået til i.
>
> Kan "minivigo" være skyld i det, eller er det ISDN-boksen??

Det kan være kabellængden, hvis det er over 10m. skal det termineres i enden
(2x100ohm)

Mvh.
Kim