Optimering af hardware opsætning
Fra : Thomas Ardal

Dato : 18-11-03 17:18

Hej hej

Er der nogle der har erfaringer med nogle gode system optimeringsprogrammer?
Det jeg basalt er ude efter, er et program (helst freeware), der kan
analysere min hardware-opsætning og gerne komme med forslag til
forbedringer. Eksempler på dette kunne være en langsom harddisk, for lav
caching osv.

Med venlig hilsen
Thomas Ardal

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 18-11-03 17:53

"Thomas Ardal" <thomasardal@stofanet.dk> wrote:

>Er der nogle der har erfaringer med nogle gode system optimeringsprogrammer?

Du ka' starte med at beskrive systemet her - Så skal du nok få et par
hundrede forslag

>Det jeg basalt er ude efter, er et program (helst freeware), der kan
>analysere min hardware-opsætning og gerne komme med forslag til
>forbedringer.

Nej - Du kan finde masser af test og benchmark programmer, men de
kommer sjældent med forslag til forbedringer...

<mlr>

Fra : Rune \(7800\)

Dato : 18-11-03 18:00

"Thomas Ardal" <thomasardal@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> analysere min hardware-opsætning og gerne komme med forslag til
> forbedringer. Eksempler på dette kunne være en langsom harddisk, for lav

Prøv på: http://www.pcpitstop.com/

Den bruger jeg selv engang imellem.

Rune

Fra : arc@na

Dato : 18-11-03 18:50

"Thomas Ardal" <thomasardal@stofanet.dk> wrote in

> [...]
> (helst freeware), der kan analysere min hardware-opsætning og gerne
> komme med forslag til forbedringer. Eksempler på dette kunne være en

http://www.sisoftware.net/ - kør Combined Performance Index Wizard efter
installation.

arc@na
Overclocker's Wife: "I can't sleep - the earplugs
were sucked from my ears and flew into your computer"