Andet multimedie
bentjuul 3670
Panorama med motor
Fra : Monty

Dato : 18-11-03 16:46

Er der nogen som kender et program hvor man kan sætte 4-6 billeder sammen og
så lave et panorama billede hvor man kan køre rundt med den. Programmet
skulle have indbygget en slags motor hvor man kunne vælge at gemme den som
fx en html side og lægge den op og så kunne folk trykke på den og starte den
og køre rundt fra side til side

Jeg har prøvet Uleads Cool 3d og det virker da men der gemmer man det som en
film. Så har jeg prøvet Easypano og det ser ud som om det kunne bruges. Der
bliver det kørt med noget java men det koster altså 299,-US

Nogen der kender et godt og billigt program som kan det sammen og som er
lige til at gå til?

Monty
--
Ved svar fjern SLET

Fra : Poul E. Kristensen

Dato : 18-11-03 22:54

"Monty" <diverseSLET@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bliver det kørt med noget java men det koster altså 299,-US
>
> Nogen der kender et godt og billigt program som kan det sammen og som er

Prøv her : http://www.panoguide.com/

Poul E. Kristensen
(direkte mail : fjern nospam)

Fra : Madsen

Dato : 19-11-03 08:39

On Tue, 18 Nov 2003 16:46:19 +0100, "Monty"
<diverseSLET@mail.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>bliver det kørt med noget java men det koster altså 299,-US
>
>Nogen der kender et godt og billigt program som kan det sammen og som er

Pixmaker fra Pixaround : http://www.pixaround.com
Nemt at bruge og så koster det kun $49
Det kan gemme panorama filen i flere forskellige formater.
Man kan endda linke flere panoramer sammen til en 3D
tur, f.eks. som rundvisning i en bygning.

mvh Madsen