Deodorant og kønsdele
Fra : Kimmo

Dato : 18-11-03 12:23

For et par måneder siden jeg kom jeg til ved et uheld at sprøjte deodorant
ned til mine kønsdele. (don't ask why!)

Anyway, siden da har jeg ikke kunnet trække forhuden helt tilbage og der ved
ikke kunnet have sex. I starten havde jeg et par små sår omkring toppen af
forhuden men de er,så vidt jeg kan se, gået væk nu.

Men kan som sagt stadig ik trække forhuden helt tilbage hvilket jo ik er
specielt sjovt.

Jeg har prøvet det en gang før og der gik det væk igen men der gik bare ikke
nær så meget tid som der er gået nu.

Nogen der ved hvad jeg kan/skal gøre ?

På forhånd tak.

Fra : arc@na

Dato : 18-11-03 18:11

"Kimmo" <lille-birger@ofir.dk> wrote in

> Nogen der ved hvad jeg kan/skal gøre ?

Du har selvfølgelig været hos lægen med det, ikke?

arc@na
Lær at citere: http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Fra : arc@na

Dato : 18-11-03 18:11

Fra : Kimmo

Dato : 18-11-03 18:54

> Du har selvfølgelig været hos lægen med det, ikke?

Nej det har jeg ikke da jeg, som sagt, har oplevet det en gang før hvor det
gik væk af sig selv og det håbede jeg også det ville gøre nu da jeg ik tror
jeg kan fortælle et fremmede menneske om problemer med mine kønsdele ...
ikke face to face ihvertfald :-\

Fra : Allan Bach

Dato : 18-11-03 19:28

> [...]
tror
> jeg kan fortælle et fremmede menneske om problemer med mine kønsdele ...

Men da det du beskrive godt kunne lydt som en kønssygdom, var det nu nok
alligevel en ret så god ide at komme afsted!

- Allan

Fra : Kimmo

Dato : 18-11-03 20:01

> det
> tror
>
> Men da det du beskrive godt kunne lydt som en kønssygdom, var det nu nok
> alligevel en ret så god ide at komme afsted!

Tak for alle svarene hidtil til alle !

Hm ok ... ik så godt ... men er der ik noget der hedder net doktor eller
noget ... så kunne jeg jo eventuelt prøve der først ?

Fra : arc@na

Dato : 18-11-03 20:24

> Hm ok ... ik så godt ... men er der ik noget der hedder net doktor
> eller noget ... så kunne jeg jo eventuelt prøve der først ?

NEJ! Du går til læge STRAKS og får det undersøgt. Desuden ser en læge
masser af dillere hver dag, så han er sikkert vant til det.

Det er bedre at du bider en smule flovhed i dig, end at du går rundt med
en ubehandlet kønssygdom (som måske smitter ad H. til). Desuden må det da
også være beroligende at få at vide, hvis det IKKE er en kønssygdom.

Kom så af sted - lægen vil kun dit bedste!

arc@na
Overclocker's Wife: "I can't sleep - the earplugs
were sucked from my ears and flew into your computer"

Fra : Kimmo

Dato : 18-11-03 20:38

> [...]
> også være beroligende at få at vide, hvis det IKKE er en kønssygdom.
>
> Kom så af sted - lægen vil kun dit bedste!

Ok jamen så er der jo nok ikke andet for ... på forhånd mange tak for
svarene !

Fra : arc@na

Dato : 18-11-03 22:59

> Ok jamen så er der jo nok ikke andet for ... på forhånd mange tak for
> svarene !

Held og lykke!

Fra : Kimmo

Dato : 19-11-03 08:58

> Held og lykke!

Tak ska du have. Har lige ringet til min læge og forklaret hvad problemet
var o.s.v. i telefonen og det var allerede en stor barriere der er brudt for
mig nu ! Jeg skal derned ved en 15 tiden så der er jo lidt tid endnu. Skal
jeg skrive herinde hvad der er galt når jeg finder ud af det eller er i
andre bare ligeglade ?

Fra : Allan Bach

Dato : 19-11-03 11:08

> [...]
> jeg skrive herinde hvad der er galt når jeg finder ud af det eller er i

Skriv endelig!

En af måderne at få nedbrudt tabuet omkring kønssygdomme er da ved at få det
hele frem i lyset (¨både bogstaveligt og i overført forstand!)

- Allan

Fra : Kimmo

Dato : 19-11-03 13:48

> [...]
det
> hele frem i lyset (¨både bogstaveligt og i overført forstand!)

Det har du skam ret i. 1 time mere til jeg skal ned til lægen. håber godt
nok ik det er noget slemt men lad os nu se.

Vil da også sige tak for alle svarene. ikke et af dem var useriøst og det
ser man ellers sjældent på usenet idag

Fra : arc@na

Dato : 19-11-03 15:02

> lidt tid endnu. Skal jeg skrive herinde hvad der er galt når jeg
> finder ud af det eller er i andre bare ligeglade ?

Meget gerne - men der skal nok gå en lille uges tid, før prøveresultaterne
kommer tilbage - med mindre lægen ikke synes det er nødvendigt.
Selvfølgelig er vi ikke ligeglade!

Fra : Kimmo

Dato : 19-11-03 15:52

> Meget gerne - men der skal nok gå en lille uges tid, før prøveresultaterne
> kommer tilbage - med mindre lægen ikke synes det er nødvendigt.
> Selvfølgelig er vi ikke ligeglade!

YES det var ingen kønssygdom

Efter lægen havde set min diller, hvilket var en STOR barriere for mig at
bryde!, sagde han han godt vidste hvad det var og jeg fik en recept på noget
salve jeg skal bruge i en måneds tid morgen og aften og så er det nok væk om
1 måske allerede !

Igen, tak til alle ! Den her nyhedsgruppe håber jeg da jeg kommer til at
bruge igen for det er godt nok nogle flinke mennesker der er herinde

Fra : arc@na

Dato : 19-11-03 16:09

> YES det var ingen kønssygdom

Til lykke! Det var rart at finde ud af, ikke?!?

Fra : Hans

Dato : 18-11-03 19:52

"Kimmo" <lille-birger@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
tror
> jeg kan fortælle et fremmede menneske om problemer med mine kønsdele ...

Den barriere bliver du altså nødt til at få bearbejdet da din læge, selv om
han er "fremmed" for dig, bliver nødt til at overskride din personlige
cirkel for at kunne hjælpe dig. Visse ting går ikke væk af sig selv, og går
du ikke til læge i tide kan det udvikle sig til noget helt uoverskueligt.

/ Hans

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 18-11-03 19:49

arc@na wrote:

> "Kimmo" <lille-birger@ofir.dk> wrote in

> Du har selvfølgelig været hos lægen med det, ikke?

He he, nu fristes man til at spørge, om du er gået over til at bruge
Kandu (to ens indlæg).

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : arc@na

Dato : 18-11-03 20:25

Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> wrote in

> He he, nu fristes man til at spørge, om du er gået over til at bruge
> Kandu (to ens indlæg).

Det er jeg ikke, nej.

Fra : Kimmo

Dato : 18-11-03 20:08

Og lige en ting mere, det er KUN når penis er i fuldt erigeret tilstand at
den forhuden ikke kan trækkes helt tilbage