Lexmark Z 51
Fra : Rasmus Christiansen

Dato : 18-11-03 10:44

Hejsa.

Jeg har en printer (Lexmark Z51) som jeg har lidt problemer med. Når man
tænder den/tislutter strøm, "fræser" den hlet hen til venstre hvor den
nærmest prøver at køre længere end der er plads til, så den larmer
forfærdeligt. Er der noget jeg kan gære ved dette ? Er det en sensor der er
beskidt, eller hvad kan det være ? Det er ligemeget om man har låget åbent
eller ej.

Venlig hilsen Rasmus Christiansen.

Fra : darkh

Dato : 18-11-03 11:26

> [...]
er
> beskidt, eller hvad kan det være ? Det er ligemeget om man har låget åbent

Der sidder et plastikbånd med mange små sorte streger lige over drivremmen.
Den bruger printeren til at finde ud af hvor den skal stoppe. Bag holderen
du sætter blækpatronerne i, er der en lille "slids" som den skal være i. Når
den er fjernet derfra, kan printeren ikke finde ud af hvor den skal stoppe,
og banker af sted mod venstre.

Du skal bare få den på plads igen (det tager ikke mere en 5 sekunder med en
pegerfinger), så er din printer så god som ny.

mvh
Jesper

Fra : Rasmus Christiansen

Dato : 18-11-03 14:00

Skal jeg så ikke have skildt printeren af, så jeg kan komme til med min
pegefinger ?

Fra : Rasmus Christiansen

Dato : 18-11-03 14:02

Takker, den skulle ikke skildes af. Det var jo skide nemt. Kanont.

Fra : darkh

Dato : 18-11-03 17:50

> Takker, den skulle ikke skildes af. Det var jo skide nemt. Kanont.

det var så lidt :)

mvh
Jesper