ugenummer
Fra : sune vuorela

Dato : 15-04-01 19:40

Findes der en smart måde til at finde ugenummer på? eller skal man
tælle mandage i året eler sådan noget i den stil?

--
/sune

Fra : Tim Hallwyl

Dato : 15-04-01 19:46

> Findes der en smart måde til at finde ugenummer på?

strftime("%W");

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 15-04-01 19:48

"sune vuorela" <nospam@vuorelaXXremoveXX.dk> skrev i en meddelelse
> Findes der en smart måde til at finde ugenummer på? eller skal man
> tælle mandage i året eler sådan noget i den stil?

Hvis man skulle tælle noget skulle det være torsdage, idet uge 1 er første
4-dages uge (dvs første uge med 4 dage) i året.

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855