Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Mem clock på Radeon 9800 Pro....er den ikk~
Fra : Ukendt

Dato : 17-11-03 16:34

Nu har jeg haft kigget på hhv Gigabytes GV-R98P128D som skulle have en mem
clock på 680 MHz og en FIC 9800 Pro som tilsyneladende kun har en mem clock
på 340 MHz!
Kan det være rigtigt?? Er der så stor forskel på to kort med samme chipsæt?

Links:

http://tw.giga-byte.com/VGA/Products/Products_GV-R98P128D.htm

http://www.fic.com.tw/product/vga/1stgraphics.aspx?model_id=22

Michael, Fyn
Husk at rette min mail adresse

Fra : Ukendt

Dato : 17-11-03 16:52

Michael wrote:

> [...]
> på 340 MHz!
> Kan det være rigtigt?? Er der så stor forskel på to kort med samme chipsæt?

Forskellen er den samme

Der er tale om DDR ram og det ene sted angiver de den faktiske frekvens
mens de andet sted angiver de hvor ofte der flyttes data hvilket er
2*frekvensen.

Mvh

Bruno

Fra : Ukendt

Dato : 17-11-03 16:59

Takker for svaret. Ville sgutte købe FIC'en, hvis mem clock'en kun var halvt
så hurtigt, eftersom de to kort koster det samme.

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 17-11-03 17:01

Michael wrote:
> Takker for svaret. Ville sgutte købe FIC'en, hvis mem clock'en kun
> var halvt så hurtigt, eftersom de to kort koster det samme.

Det ville jeg nu heller ikke. Jeg ville holde mig til Giga-Byte anyway...
det er kvali

--
Martin K

Fra : Ukendt

Dato : 17-11-03 17:35

Har jeg osse bestilt og glæder mig som en julegris til at få den -
forhåbentligt i morgen.