Stort svedproblem
Fra : Helle

Dato : 17-11-03 16:08

Hejsa.

Jeg er en pige på 21 år og jeg lider frygtelig af sved under armene. Jeg
bliver lynhurtigt våd under armene og det er virkelig irriterende for det
skal ikke sidde der ret længe før det begynder at lugte. Den bedste deo jeg
har prøvet indtil nu er en roll on Nivea Dry. Men stadig ikke helt godt og
slet ikke hvis jeg er en smule anspændt eller nervøs! Hvad gør jeg? jeg
lever sundt (går hos vægtkonsulenterne) og går i bad og bruger deo hver dag.
Jeg går kun i bomuldstrøjer og det er derfor ikke syntetisk stof.

Hvad gør jeg? det er kun under armene jeg bliver våd og sveder egentlig
ikke.

Mvh Helle

--
Når du besvarer mig privat, så slet "FJERN" fra email adressen.

www.hellenielsen.dk

Fra : Anne Mat

Dato : 17-11-03 16:33

Et godt middel,kan du købe på apoteket.Navnet er: Aluminium klorid
(sprit 25%)

Mvh
Anne

Fra : Helle

Dato : 17-11-03 17:28

"Anne Mat" <annem_368@hotmail.com> wrote in message

> Et godt middel,kan du købe på apoteket.Navnet er: Aluminium klorid
> (sprit 25%)
>
> Mvh
> Anne

Men bruges det under den alm deo? er det en deo eller hvad er det?

/Helle

Fra : Anne Mat

Dato : 17-11-03 17:54

Det er ikke en deo.Du tager det på inden du går i seng.Om morgenen
vasker du dig under armene.Tager deo på som du plejer.Det er ikke
noget,at du skal gøre hver dag.På mig holder det længe.

Anne

Fra : Anne Mat

Dato : 17-11-03 18:14

Jeg har mailet til dig.

Anne

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 17-11-03 22:38

"Helle" <mail@FJERNhellenielsen.dk> skrev i en meddelelse

> "Anne Mat" <annem_368@hotmail.com> wrote in message

Det (aluminiumsklorid) findes også som deodorant fra Brugsens
Minirisk-serie. Bruges og fungerer som deodorant - gør sveden ikke løber.
Sørg for at være helt tør efter brug (brug evt. hårtørrer under armene), da
aluminiumsklorid kan ødelægge tøjet og lave skjolder.

VH Birgitte

Fra : Kirstine

Dato : 17-11-03 22:21

In article <3fb8e449$0$95018$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
mail@FJERNhellenielsen.dk says...
> [...]
> Jeg går kun i bomuldstrøjer og det er derfor ikke syntetisk stof.
>
> Hvad gør jeg? det er kun under armene jeg bliver våd og sveder egentlig

I Matas kan du købe en anti-perspirant roll on deo. Den kan bruges,
inden du bruger alminelig deo, og den sikrer, at du ikke kommer til at
lugte af sved. Om den lige kan klare, at du heller ikke bliver våd under
armene, er jeg ikke helt sikker på. Men da den kun koster knapt 30,- er
det da et forsøg værd.

Kirstine
--
*trying to do what works - trying to do what matters*
http://www.minipip.dk

Fra : Anne Mat

Dato : 18-11-03 10:39

Man bliver ikke våd under armene,når man bruger den jeg
omtalte,man kan købe på apoteket.

Fra : Helle

Dato : 18-11-03 10:41

> Man bliver ikke våd under armene,når man bruger den jeg
> omtalte,man kan købe på apoteket.

Er den beregnet til at bruge til under armene? udtørre det eller hvordan
fungerer det? skal man bruge alm. deo oven på?

Mvh Helle

Fra : Anne Mat

Dato : 18-11-03 14:42

Det er et middel mod kraftig arm -fod og håndsved.

Mvh
Anne

Fra : arc@na

Dato : 18-11-03 18:13

"Helle" <mail@FJERNhellenielsen.dk> wrote in news:3fb9e946$0$95040
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Er den beregnet til at bruge til under armene? udtørre det eller hvordan
> fungerer det? skal man bruge alm. deo oven på?

Det var faktisk det man brugte før der var deodoranter (nåja, man brugte
også parfume). Man kan bl.a. købe det som store krystaller, som gnides
under armhulen. Det lukker for svedkanalerne, så man ikke sveder så meget.

arc@na
Lær at citere: http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html