Astma
Fra : Anne Mat

Dato : 16-11-03 17:34

Jeg vil sørme ikke sælge noget.Men kan ikke sende indlægget.Har prøvet
2 dage i træk.Jeg kan ikke engang besvare.Indlægget jeg ville have sat
i,kan sendes.

Fra : arc@na

Dato : 16-11-03 18:23

Anne Mat <annem_368@hotmail.com> wrote in news:10690005270.166759546319046
@dtext.news.tele.dk:

> Jeg vil sørme ikke sælge noget.Men kan ikke sende indlægget.Har prøvet
> 2 dage i træk.Jeg kan ikke engang besvare.Indlægget jeg ville have sat
> i,kan sendes.

Prøv at kigge på http://www.usenet.dk om, hvordan man bruger usenet med en
newsreader. Jeg kan se at du bruger TDC's webbaserede nyhedsgrupper

Det er bedre at bruge Outlook Express eller et andet news-program, f. eks.
Xnews, til at læse nyhedsgrupper.

arc@na
Blessed are the Fundamentalists, for they shall inhibit the earth.

Fra : Anne Marie Mathiesen

Dato : 16-11-03 18:58

Tak for hjælpen.Nu går det bedre.Vil prøve at sende indlægget her fra.

Fra : arc@na

Dato : 16-11-03 19:27

"Anne Marie Mathiesen" <annemm@mail.dk> wrote in news:3fb7bb31$0$95035
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Tak for hjælpen.Nu går det bedre.Vil prøve at sende indlægget her fra.

Det var såmænd så lidt. Men jeg vil også lige anbefale dig at studere siden
http://www.usenet lidt nærmere, samt besøge nyhedsgruppen news:dk.velkommen
- der kan du få en masse tips fra en masse flinke mennesker.

Fra : arc@na

Dato : 16-11-03 19:41

http://www.usenet.dk, selvfølgelig. Silly me...

arc@na