Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
fremkalde digitale billeder?
Fra : ">> Allan

Dato : 16-11-03 03:37

Hej...
Har lige investeret i et A60. De er jo kommet ned i så latterlig lav en pris
at jeg ikke kunne andet end at købe et.
Nu skal jeg have fremkaldt billederne... Hvem bruger du og hvor finder jeg
bedste pris/kvalitet?

hos Pixum ? (nævnt i en tidligere tråd, kender dem ikke)

Hvordan foregår det? Sender man billederne via mail? På en CD måske?
--
Med Venlig Hilsen
Allan Rasmussen

Fra : \"Bangsbo\"

Dato : 16-11-03 07:14

Hej Allan ...

Jeg bruger http://printservice.photocare.dk her kan du
også læse mere om priser og hvordan det går til.

Jeg opretter et Fotoalbum hos Photocare smider de
billeder derop jeg vil ha "fremkaldt" og i løbet af
3-4 dage så har jeg dem med posten ...

Det er ikke det billigste sted Allan - men kvaliteten
er 100% i top og når du modtager billederne ja men
så er det billeder i meget høj kvalitet ...

Prøv det som en test - det koster ikke en formue
og du binder dig ikke til noget ...

Med venlig hilsen
Keld
--
Keld Gydum
Stenbakkevej 37 2.th.

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 16-11-03 08:26

Hej Allan.

> Nu skal jeg have fremkaldt billederne... Hvem bruger du og hvor finder jeg
> bedste pris/kvalitet?

Gør som Keld Gydum foreslår. Prøv nogle forskellige stader med det samme
billede. Så finder du det sted der passer dig. Jeg har gjort det sådan, og
har fundet dette sted værende det bedste: http://www.billedbutikken.dk/
Sender man billedet til dem via deres hjemmeside før kl 16, så har man det
med posten næste dag. Kvaliteten er utrolig god. Virkelig flot arbejde de
laver.

> Hvordan foregår det? Sender man billederne via mail? På en CD måske?

Hos Billedbutikken kan du gøre det som du lyster. På CD mail eller upload
via deres hjemmeside.
--
Mvh. Kai Hoffmann

Garmin eTrex Vista m. Mapsource Europa
og holder til styr samt datakabel, sælges!

Fra : rAnders

Dato : 16-11-03 08:40

www.foetex.dk
1,- per billede 20,- i opstart.

rAnders.

">> Allan <<" <detkandu@altsåikkenikkenejdaihvertfaldikke.nope> skrev i en
meddelelse news:3fb6e28a$0$9751$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 16-11-03 11:06

> [...]
meddelelse

> Nu skal jeg have fremkaldt billederne... Hvem bruger du og hvor finder jeg

Det kommer an på hvor i landet du er, og hvor mange billeder du skal have
lavet når vi snakker billigts pris, nogle steder tager opstarts gebyr, hvis
du sender ind, og andre steder kan du aflevere en cd og slippe for det
gebyr.

Bruger selv www.gabs.dk super kvalitet og fornuftige priser.

Find en fotograf på www.colourart.dk og smut ind til en af dem med din cd,
pris for evt 51 stk 10x15 1.99 kr pr stk og intet opstartegebyr det er
billigt og det er abs der laver dem, så kvalitten er helt i top.
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk

Fra : Fums

Dato : 16-11-03 13:05

http://bilka.dk

> Hvordan foregår det? Sender man billederne via mail? På en CD måske?

Det bestemmer du selv

--
Venlig hilsen

Fums Fotolog
http://fums.dk

Fra : ">> Allan

Dato : 16-11-03 14:29

1000 tak for alle de gode svar...

Jeg vil prøve de fem nedenstående

http://printservice.photocare.dk
http://www.billedbutikken.dk/
www.foetex.dk
www.gabs.dk
http://bilka.dk

Mvh
Allan

Fra : Chr. L.

Dato : 16-11-03 15:19

">> Allan <<" <detkandu@altsåikkenikkenejdaihvertfaldikke.nope> wrote in
message news:3fb77b6e$0$9809$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> 1000 tak for alle de gode svar...

> [...]

Ja men vær opmærksom på at nogle bruger samme lab. til at fremkalde
billederne, feks bilka,japanphoto (puls er par andre) bruger cewe
(http://www.cewe.de/). De bruger enddag samme java uploader....eneste
forskel er prisen...

Chr

Fra : Kai Hoffmann