Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Åbne fotoalbum ??
Fra : Kispus

Dato : 15-11-03 08:31

Hej !
Når jeg tilslutter mit digital kamera, får jeg et kamera-ikon
i "Denne computer" højreklik/Egenskaber/hændelser,
og der får jeg så mulighed for at vælge hvilket program
der skal starte når kamera tilsluttes.
Problemet er så, at Paint Shop Pro Photo Album ikke
er blandt de muligheder.
Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg får
PSP photo Album til at åbne automatisk når kamera tilsluttes ?
Det har virket før, men efter jeg har lavet image af C-disken og
ladet Windows reparere, ja så virker det ikke mere.
Har også Adobe Photoshop men PSP skal være primær.
Kører XP.

Mvh. John

Fra : Kispus

Dato : 15-11-03 09:26

Har fundet ud af det, sendte spørgsmålet til en ven
der sagde: Højreklik på billedfilen og vælg: Åben med !
Sådan! Så virker det igen.
Mvh. John