Nyhedsgrupper hos Tiscali
Fra : Tommy

Dato : 16-11-03 20:56

Hvilken server bruger Tiscali til nyhedsgrupper. Jeg kan ikke komme ind på
news.tiscali.dk

Hilsen Tommy

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-11-03 21:01

"Tommy" <das_boot@tiscali.dk> wrote in message news:bp8knn$inu$1@sunsite.dk...
> Hvilken server bruger Tiscali til nyhedsgrupper. Jeg kan ikke komme ind på
> news.tiscali.dk

så skal du nok bruge news:\\news.tele.dk og news:\\dtext.news.tele.dk

Fra : Tommy

Dato : 16-11-03 21:11

> så skal du nok bruge news:\\news.tele.dk og news:\\dtext.news.tele.dk

Der virker sørme! Det er bare ikke særligt indlysende, når de skriver noget
andet på deres hjemmeside.

Jeg takker!

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 16-11-03 21:13

In <bp8ll1$ovg$1@sunsite.dk> "Tommy" <das_boot@tiscali.dk> writes:

>Der virker sørme! Det er bare ikke særligt indlysende, når de skriver noget
>andet på deres hjemmeside.

Du kan ikke bruge Tiscalis newsgrupper, da du er koblet op vha. TDC.

Det er forresten news://news.tele.dk og ikke news:\\

Mvh
Martin

Fra : Tommy

Dato : 17-11-03 20:54

> Du kan ikke bruge Tiscalis newsgrupper, da du er koblet op vha. TDC.

De skriver selv følgende:

Hej tommy
der er ikke adgang til nyhedsgrupper på tiscali bredbånd

Med venlig hilsen
Tiscali A/S - Teknisk support

Det passer jo ikke...

Fra : Rudi Stegen

Dato : 17-11-03 21:33

Hej Tommy, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> De skriver selv følgende:
>
> Hej tommy
> der er ikke adgang til nyhedsgrupper på tiscali bredbånd
>
> Med venlig hilsen
> Tiscali A/S - Teknisk support
>
> Det passer jo ikke...

Jo, omend det afhænger af centralen, man er opkoblet på.

Er man på en central, hvor Tiscali har ADSL-udstyr, opkobles man med
"Tiscali Bredbånd" på Tiscalis net. Er man på en central, hvor de
_ikke_ har ADSL-udstyr, opkobles man på TDC's net.

Fra din header:

Du er altså opkoblet på TDC's net. Men du kan anvende deres
newsservere.

--
Hygge fra Århus - Rudi