TV-Out på Geforce 2 bliver s/h
Fra : Nikolaj Hviid

Dato : 15-11-03 15:00

Hey

Undksyld hvis dette har være postet før, kunne ikke finde noget. Har selv et
Geforce 3 kort med tv-out, det virker perfekt. Min ven har dog etGeforce 2
kort og det bliver kun et sort/hvid billede (under XP). Har læst at dette er
lidt et generelt problem så opdaterede driver og brugte TVTool, men lige
meget hjalp det. Andre der har et forslag?

Mvh.
Nikolaj Hviid

Fra : Kasper Christensen

Dato : 15-11-03 15:09

> [...]
> lidt et generelt problem så opdaterede driver og brugte TVTool, men lige
> meget hjalp det. Andre der har et forslag?

Jeg kan fremprovokere det samme på min GF 4. Hvis din kammerat har et nye tv
med flere scartstikindgange, så prøv lige den anden. Endvidere kan det også
være at fjernsynet skal over på S-VHS. Hvis jeg kører mit på alm. vhs på
tv'et bliver det sorthvid. Det er hvertfald det jeg oplever med min Philips
Widescreen.

Kasper Christensen
Multimediedesignerstuderende

Fra : Michael

Dato : 16-11-03 11:23

Hejsa

Tjek evt om TV udgangen er sat til PAL eller NTSC. Hvis TV'et er sat til PAL
og kortet kører NTSC er det s/h.

Mvh
Michael
www.DiversNet.dk

Fra : Nikolaj Hviid

Dato : 16-11-03 15:25

Hey,
har prøvet både det ene og andet, intet held.

Mvh.
Nikolaj

Fra : MN

Dato : 16-11-03 20:48

Kan hans fjernsyn tage S-VHS? ellers bliver
signalet til S/H, prøv composite signal. Hvis der
ikke er en composite port på kortet kan du få en
konverter fra S-VHS til Composite. Vær obs på at
det er et lidt dårligere signal, men stadig ganske
ok.

http://www.proconsult.dk/katalog/m_til/s_til-kabel/kabel21/kabel4921.html

/Martin

Fra : Nikolaj Hviid

Dato : 17-11-03 11:58

Tror ikke ehlt fejlen ligger der. Kan læse fra andre steder at det åbenbart
har noget med den tv tuner der sidder på GF-2 kort at gøre... men et det
skulle kunne ændres ved at stille på de advancerede indstilling, men ved
bare ikke lige hvilke.

Mvh.
Nikolaj

Fra : Nicolai

Dato : 17-11-03 12:47

In news:bp8k8l$so7$1@sunsite.dk,
MN <nospam@galnet.dk> typed:
> [...]
> konverter fra S-VHS til Composite. Vær obs på at
> det er et lidt dårligere signal, men stadig ganske

S-VHS er en video standard, hvorimod s-video er det korrekte udtryk for det
du mener :)

--
MVH.

Nicolai

Fra : MN

Dato : 17-11-03 14:13

> S-VHS er en video standard, hvorimod s-video er
> [...]

Det er da lige nøjagtig det jeg mener, sad vist og
halvsov igår