Epson AcuLaser 1900 PS
Fra : Ole Sørensen

Dato : 15-11-03 23:39

   Hej.

   Er der nogen der kender denne printer: Epson AcuLaser 1900 PS, og
vil sige et par ord om den?

(Måske lidt bredt formuleret, men jeg ved egentlig ikke hvad jeg
konkret skal spørge om Den opfylder de væsentligste krav jeg vil
stiller til en farvelaser i den pris klasse, nemlig: netkort)

   En anden ting: Hvor lang tid kan man forvente at der vil være
toner (tromle o.s.v.) tilgængelig til en laser/farvelaser printer? Jeg
tænker ikke kun på ovennævnte Epson men generelt.
--
Med Venlig Hilsen
Ole Sørensen

Ved direkte svar: Erstat x med o i efternavn.

Fra : Fortza

Dato : 18-11-03 21:27

Hej.

Jeg vil anbefale dig at gå ind på www.epson.dk hvor du kan få meget mere
information. Jeg har hørt meget positivt om stort set alle Epsons produkter,
det er sagt da jeg selv arbejder en del med prof. fotografrer. De vælger
stort set alle sammen printere fra Epson til deres prøve fremkaldelse - og
det er der måske nok en grund til at de gør.

Mht. forbrug.....hmmmmmmm, det afhænger jo af hvor meget dækning du
udskriver med, er der meget sort på din udskrift mv. men prøv og se det på
ovenstående link. Mener vidst at de angiver noget mere konkret på dit
spørgsmål.

MEN HELT SIKKERT, jeg ville ikke tøve et sekund.

Hilsen, Lasor